מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצרה חולייה עבריינית בחולון בחשד שתכננה לבצע התנקשות

ערנות של אזרחים שדיווחו על רכב חשוד, בנוסף לפעילות מבצעית מהירה של שוטרי מרחב איילון ובלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב, הביאו למעצר חולייה עבריינית שעל פי החשד, הייתה בעיצומו של מהלך ביצוע התנקשות במסגרת מאבקי ארגוני פשיעה.

חוקרי ימ"ר ת"א סיימו את חקירת פרשת סיכול ההתנקשות בחולון בחודש שעבר, במהלכה נעצרו בשעת מעשה שלושה חשודים בעיצומו של מהלך, על פי החשד, לביצוע רצח בכנופיית פשע יריבה.

בתאריך 6/12/21 סמוך לשעה 21:00 התקבלה שיחה במוקד המשטרה על רכב חשוד ובו שלושה גברים ברחוב הלוחמים בחולון. בתחקור שביצעו שוטרי הסיור של מרחב איילון מול יושבי הרכב, התחזק החשד נגד השלושה שהתקשו להסביר את פשר מעשיהם במקום. אל המקום הוזעקו כוחות נוספים ממרחב איילון וצוותים מבצעיים של ימ"ר ת"א.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחיפוש שערכו השוטרים ברכב נתפסו 5 טלפונים 'מבצעיים' ללא בעלות של החוליה שעל פי החשד, נועדו לשימוש במהלך תכנית ההתנקשות. מול רכב החוליה מיקמו החשודים רכב נוסף גנוב עם לוחיות מזויפות ובתוכו קסדות וג'ריקן עם חומר דליק. בסריקות שערכו השוטרים התגלו בקרבת מקום שני אקדחים בשקית, עם מחסניות טעונות בכדורי 9 מ"מ. מממצאי החקירה עלה כי החולייה עמדה בקשר עם חברי כנופייה אחרים שביצעו תצפית על יעד החיסול שזהותו לא ידועה, וכי ברכב בו ישבו התגלו גם כובעים, פריטי לבוש להחלפה ומספר זוגות נעליים.

החשודים רן יחזקאל בן 23 מאור יהודה, רונן ירמיהו בן 23 מדימונה ודניאל ארונבייב בן 22 מרמת גן נעצרו לחקירה בחשד לקשירת קשר לביצוע רצח, נשיאת והחזקת נשק, שיבוש הליכי משפט והשמדת ראייה. השבוע עם סיום חקירתם הועבר התיק בעניינם לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button