מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד המחבל שניסה לדקור שני בחורי ישיבה סמוך לשער שכם בירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עלי עג'אלין (22), תושב ירושלים, שניסה לדקור שני בחורי ישיבה חרדים לפני כשבוע וחצי באזור שער שכם.

על פי כתב האישום שהוגש, לפני כשבוע וחצי הבחין הנאשם בשני יהודים בעלי חזות חרדית שהלכו באזור שער שכם. הנאשם התקרב אליהם, שלף סכין וניסה לדקור אחד מהם אשר מעד. אז נפלה הסכין מידו של הנאשם והוא נמלט לכיוון הכותל. כתוצאה ממעשיו של הנאשם השניים נבהלו ואחד מהם סבל מתסמיני פוסט טראומה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין ממניע גזעני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עו"ד אופיר שטיינר מארגון 'חוננו' המייצג את שני בחורי הישיבה שנפגעו מסר: "מדובר בפיגוע דקירה, במהלכו מחבל יצא מביתו, כשבידו סכין, במטרה ברורה – לדקור יהודי. הוא ניסה פעם אחת, ומשלא הצליח ניסה מיד בשנית. בשתי הפעמים כיוון ישירות לגב, כך שלו הייתה הסכין מצליחה לחדור, בקלות יכול היה האירוע להסתיים במוות. בכך, העיד על כוונתו הרצחנית ורצונו העז לממש את מבוקשו. אמנם, התביעה הגישה נגדו כת"א בו יוחסה לו עבירה חמורה הנוגעת לחבלה, אך אין די בכך. אין להקל בעניינו רק משום שלא ידע להתאים במדויק את תנועת ידו למבנה של הסכין בה בחר לאחוז. לו היה בוחר בתנועת שיסוף, חלף תנועת דקירה, היה מממש את זממו ומצליח להרוג. בשל כך היה על התביעה לייחס לו עבירה ההולמת את כוונתו, אותה ניסה לממש – ניסיון לרצח על רקע גזעני".

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח