חדשות הארץמבזקים

144 צמות ו-194 מנות דם נתרמו ב"יום תרומות כפול" של מגן דוד אדום ו'זיכרון מנחם'

הערב (רביעי), ערכו מגן דוד אדום ועמותת 'זיכרון מנחם' את פרויקט "יום התרומות הכפול", במסגרתו הציבור הרחב ועובדי ומתנדבי מד"א תרמו עפ"י בחירתם – שיער לחולי סרטן ומנות דם בניידות שירותי הדם של מד"א. בסיום יום ההתרמה המיוחד, נאספו 144 צמות המיועדות להכנות פאות טבעיות ואיכותיות עבור חולי סרטן והותרמו 194 מנות דם.

צילום: דוברות מד"א
 
יום התרומות הכפול הינו יוזמה משותפת למד"א ולעמותת "זיכרון מנחם" והוא התקיים במקביל במוקדים רבים ברחבי הארץ, בהם אשדוד, באר שבע, ירושלים, מע'אר, עמק הירדן, קריית מוצקין וקריית אונו.

צילום: דוברות מד"א
 
יוזמת הפרויקט יונת דסקל-דגן, פאראמדיקית באגף המבצעים במד"א ואחראית על אמבולנס המשאלות שתרמה הערב שיער ומנת דם, סיפרה: "יום ההתרמה נסגר בהתרגשות גדולה ובהצלחה יוצאת דופן – עם 144 צמות שנתרמו ברחבי הארץ ו-194 מנות דם. פגשנו במהלך היום אימהות שהגיעו עם הבנות, גברים שביקשו לתרום, עובדי מד"א שגייסו את בנות המשפחה – ואת עם ישראל שפעם אחר פעם פותח את הלב ופועל בערבות הדדית למען האחר בחברה. כשגזרו לי את השיער הרגשתי שמחה – ידעתי שהתרומה תיועד למקום חשוב ומשמעותי. מבצע ההתרמה היה מרגש ומיוחד מאוד וההתגייסות של עובדי ומתנדבי מד"א הייתה מרחיבת לב ומיוחדת במינה. אני מודה למספרות ולספרים שהגיעו במיוחד ובהתנדבות כדי לספר את התורמים – וכמובן מברכת את עמותת 'זיכרון מנחם', שותפינו לדרך, על המבצע המרשים והמוצלח שכולו סיוע למען חולי הסרטן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א

שלומית עוז, מנהלת אירועי שיער בעמותת "זיכרון מנחם", הוסיפה: "אנו מעניקים בעמותה פאות מקצועיות וטבעיות לחולי סרטן – בחינם לחלוטין, הודות לתרומות של צמות שמגיעות ממבצעי התרמה כמו שהתקיימו כאן היום. יחד עם מד"א, יצאנו לדרך עם הפרויקט שזכה להצלחה גדולה וחימם את ליבנו. היענות התורמות והתורמים הייתה מקסימה ונרחבת בכל הארץ, פגשנו דורות של משפחות ומתנדבים שביקשו לעזור לחולי סרטן – ואנו מודים על כך מאוד. תודה גדולה למשפחת מד"א וליונת, על היוזמה המבורכת ועל הפרויקט המיוחד אשר זכה להצלחה גדולה".

צילום: דוברות מד"א
 
אלי בין, מנכ"ל מד"א: "פגשנו היום במהלך מבצע ההתרמה את ההון האנושי שמרכיב את מגן דוד אדום, אשר הופך אותו למיוחד ולמשמעותי בעיקר ברגעים אלו של הצורך בערבות הדדית ועזרה לזולת. אני מודה לעמותת 'זיכרון מנחם' ולספרים הרבים שהגיעו על פועלם וכמובן – לתורמות ולתורמים הרבים שהקדישו מזמנם על מנת לתת יד לחולים".

Back to top button