צרכנות

מתעניינים ברכישת ארונות הזזה בהתאמה אישית? עם אוליווד רהיטים – זה אפשרי!

קרדיט לתמונה אוליווד רהיטים

כמה פעמים בחייכם נתקלתם במצב בו התארחתם בביתם של מכרים, חברים, ומשפחה ופתאום זיהיתם את הרהיט המדויק ההוא שעומד בביתכם שלכם, או בביתו של מישהו אחר? או לחילופין כמה פעמים אותם הרהיטים המיוצרים באופן תעשייתי והמוני כשלו בעמידותם, ובשירות הצרכים המדויקים שלכם? אנו מניחים התשובה לכל השאלות הללו היא אחידה. אם כן, מה הם הפתרונות הקיימים לכך?
לייצור תעשייתי והמוני של רהיטים יש חסרונות מרובים לטווח הרחוק והקרוב, ובמידה ואתם נזקקים בארונות הזזה חדשים לביתכם בעקבות עיצוב חדיש של הבית, או חידוש ארונות הזזה קיימים, לא סביר כי רשתות הענק יתנו מענה לצרכים שלכם. אם כן, כיצד נוכל לרכוש ארונות הזזה התואמים את צרכינו?
מי אנחנו?
מותג הרהיטים אוליווד הוא בין המובילים בארץ בייצור רהיטים מכל סוג, כבר מעל 30 שנים. במסגרת עיצוב הרהיטים ישנו דגש עמוק ועקבי על איכות, נוחות, עמידות, ועיצוב חדשני ופרקטי.
אחד היתרונות בקנייה בחברה זו היא כי היא כולה כחול-לבן, וכלל הרהיטים מעוצבים ומיוצרים בארץ באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר. נוסף על כך, לא חייב להגיע פיזית לחנות על מנת לצפות בכלל העיצובים האפשריים, וניתן להתרשם גם בחנות האינטרנטית, כמו גם לקבל המלצות ואף ליצור קשר לכל שאלה וייעוץ: https://uliwood.co.il.
באילו רהיטים אנו מתמחים?
ספריות
ישנם סוגים רבים של ספריות אותן ניתן להתאים לשימושים רבים. ברהיטי אוליווד מתמחים בייצור מיוחד של מספר סוגי ספריות ביניהן: ספריות לחדרי ילדים, ספריות קודש, ספריות כפולות, ואף ספריות פינתיות המותאמות באופן מיוחד לבית.
את כלל האופציות ניתן לעצב לגמרי לבד דרך האתר וזאת כולל הצבע, הצורה, ואפילו סוג הגימור והחומר ממנו תבנה הספרייה. לאפשרות זו חשיבות עילאית במיוחד אם מדובר בספריה לחדר ילדים, היות ונרצה לדאוג כי הרהיטים המותקנים בחדריהם יהיו איכותיים, ובעיקר בטוחים לשימוש.
ארונות
ארונות הזזה הם הארונות הנוחים והבטוחים ביותר היות ותחזוקתם היא פחות מסובכת, הסיכוי לתאונות קטן יותר מחוסר דלתות שנפתחות החוצה (דבר החשוב ביותר במיוחד אם מדובר בארון בחדר ילדים), והתקנת ארון הזזה בחדר אפילו מגדילה את המרווח בו.
נוסף על הנוחות הטמונה בארון מסוג זה, ישנו כמובן האלמנט העיצובי החשוב. ארונות הזזה הם הבחירה הכי אסתטית וחדישה מתוך המבחר הקיים בשוק. הם מקנים נראות מודרנית ונקייה, אפילו אם נבחר בעיצוב קלאסי.
לבטח תחשבו: אבל מדובר בפרויקט יקר ביותר! אם כן חישבו שנית. ארון ההזזה מותאם אישית יכול לעלות רק כאלף עד אלפיים שקלים בלבד. במידה ותרצו להשקיע מעט יותר כמובן תוכלו, אך לעומת מותגים אחרים המחיר אצל רהיטי אוליווד יכול להיות מותאם לבחירות העיצוביות שאתם עושים. משמע, המושכות הם לגמרי בידיים שלכם.
מיטות
אחד הרהיטים החשובים ביותר בבית הוא המיטה של כל אחד ואחד מאתנו. מיטה עמידה, אשר בנויה היטב, ומחומרים איכותיים בלבד היא מיטה אשר תשרת אותנו לשנים רבות קדימה אך גם תהפוך את חווית השינה, שלה אנו כה זקוקים במיוחד אם אנו מנהלים לוח זמנים עמוס, לשלווה ויעילה.
ברהיטי אוליווד ניתן לעצב מיטות למבוגרים בגדלים וסוגים שונים, כמו גם מיטות ילדים, נוער, ואף קומתיים.
חדרי שינה
במידה ואתם מתכננים לרהט ולעצב מחדש את הבית, או אפילו רק חדר אחד, כמובן תרצו שהעיצוב בכל חדר וחדר יהיה אחיד ויקנה תחושת שלווה והרמוניה. אם כן, אין חובה להזמין בנפרד כל ארון וכל מיטה. ניתן לעצב מראש את כלל הסט שנדרש לריהוט החדר. תוכלו לבחור מיטה מיוחדת, המתאימה לארון, לשידות, וכך הלאה.
ברהיטי אוליווד ניתן להזמין התאמה אישית של מגוון רהיטים המרכיבים חדרי שינה של מבוגרים וילדים כאחד. תוכלו לבחור להזמין רק חלק מהרהיטים הממלאים חדר, או את כולם!
בנוסף, ממש כמו ארונות ההזזה, המחיר של חדרים שלמים אמנם נשמע יקר אך גם כאן ההחלטה, והשליטה במחיר, כמו גם בעיצוב, היא לגמרי שלכם.
באילו חומרים אנו משתמשים?
החומרים המשומשים לייצור הרהיטים הם אך ורק איכותיים, וניתן למצוא ביניהם חומרים כגון מלמין בשני סוגים, וליבידים בציפויים מיוחדים. כאמור, כלל הייצור הוא ארצי ונעשה על ידי אוטומציה ממוחשבת המבטיחה את רמת הדיוק המרבית בעת הייצור.
למה דווקא רהיטים בהתאמה אישית?
לרכישת רהיטים בהתאמה אישית יש מספר יתרונות בולטים:
השקעה ומחיר
כפי שציינו, הטרנד הנפוץ ביותר בקניית רהיטים הוא רכישה זולה מרשתות ענק. יחד עם זאת, לטרנד זה חסרונות מהותיים וביניהם איכות ירודה ובלאי מהיר. אם כן במבט רחב נמצא כי רכישה עקבית יותר של רהיטים מרשתות אלו תעלה יותר לטווח הארוך, למרות שנראה כי אנו חוסכים כסף, אבל רק לטווח הקצר.
לעומת זאת, במידה ונשקיע ברכישת רהיטים מותאמים אישית נוכל להבטיח כי ההשקעה הזו תשתלם לטווח הרחוק. רהיטים בהתאמה אישית של רהיטי אוליווד הינם רהיטים איכותיים ביותר אשר עומדים במבחן הזמן. אם כן, במקרה זה נשקיע מעט יותר כסף עכשיו אך נחסוך הרבה יותר כסף, לטווח ארוך מאד של שנים.
סנטימנטליות
בהמשך לשאלת המחיר, העובדה כי אנו רוכשים רהיט מותאם אישית לטעמנו ולביתנו משמעה כי רהיט זה יישאר אתנו להרבה מאד זמן, ואולי אף עם ילדנו. אם כן, לא רק שאנו חוסכים כסף אלא אנו מייצרים עבור דור ההמשך בית חם, ואף ירושה.
בטיחות
יתרון זה הוא בין החשובים ביותר שניתן לציין. אחד מהדברים הכי עיקריים עליהם שמים דגש בעת הייצור ברהיטי אוליווד הוא בטיחות, וזאת במיוחד כאשר מייצרים רהיטים המיועדים לחדריהם של ילדים. רהיטים המיוצרים ברשתות הגדולות אמנם עומדים, לרוב, בתו התקן אך לא אחת תשמעו כי נדרשים עשרות אלפי לקוחותיהם להחזיר דגמים מסוכנים לאחר תאונה מצערת.
אם כן, הייצור בהתאמה נעשה בדגש אישי לכל לקוח ולקוח, ולא באופן תעשייתי. בעת הייצור מוודאים כי המוצר לא רק עומד בתו התקן אלא שגם עיצובו לא יגרום לנזק כזה או אחר למשתמש באופן ישיר.
עיצוב ומקוריות
לבסוף, כפי שכבר ציינו לרבים אשר קונים ברשתות הגדולות ישנו מכנה משותף והוא שפשוט יש להם את אותם הדברים. נוכל לראות את אותו המוצר, עם אותו הצבע, ואותו העיצוב בלא מעט בתים. ועל כן, במידה והנכם מחפשים חידוש, איזון, ומקוריות, נוסך על היתרונות הקיימים, אז רהיטים בהתאמה אישית הם הפתרון בשבילכם.
לסיכום
לרכישת רהיטים בהתאמה אישית יתרונות מובהקים העולים פי כמה וכמה על יתרונות הרכישה ברשתות ענק. דרך האתר המתקדם של רהיטי אוליווד תוכלו, מנוחות ביתכם, לעצב, לדוגמא, את ארונות ההזזה אשר חלמתם להציב או להחליף בביתכם. תוכלו לבחור את הגמורים, הגדלים, החומרים, הצבעים, ועוד. לבסוף, במידה ויש לכם שאלה מכל סוג, דרך האתר תוכלו לשאול כל שאלה ולקבל את המענה באופן המקצועי ביותר. אם כן, נוסף על כך שלרכישת רהיטים בהתאמה אישית יתרונות רבים, אז הוסיפו על כך את חווית הקנייה הייחודית והאישית של המותג הוותיק והוא רהיטי אוליווד.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח