מבזקיםמשפטי/פלילי

"נעשה את בעלך חתיכות ואת תבכי": שני בני משפחת ג'רושי חשודים בסחיטת תושב המרכז

חוקרי ימ"ר מרכז של משטרת ישראל ניהלו במהלך החודש האחרון חקירה סמויה, עם קבלת דיווח במשטרה בדבר חשד לסחיטה ואיומים כלפי תושב המרכז על ידי שני חשודים על רקע סכסוך כספי, תוך הפעלת מסכת הפחדות ולחץ מצד הסוחטים כלפי הקורבן ובני משפחתו.

החקירה הסמויה העלתה חשד כי שני החשודים, בני משפחת ג'רושי בשנות ה- 20 לחייהם, הפעילו אמצעי לחץ שונים, לרבות הגעה פיזית אל בתיהם במרכז הארץ של הקורבן ובני משפחתו ואף ניהול שיחת טלפון ע"י החשודים אל הקורבן מהבית של בנו, במסגרתה העלו "על הקו" לשיחה את נכדו הקטין כמסר שהם נמצאים בסמיכות אליו.

בתוך כך, בלשי ימ"ר מרכז הפעילו אמצעים טכנולוגים ואחרים, לשם איסוף ראיות ויזואליות וקוליות, אשר הביאו לחשיפת זהותם של 2 החשודים, כאשר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי בתחילת החודש, עצרו בלשי ימ"ר מרכז את השניים ובית המשפט האריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין הראיות, עלו משפטי איום ברורים שהושמעו לבני המשפחה, הכוללים בין השאר: "את תבכי על בעלך, אתם תראו. את תתחנני אלי, נעשה את בעלך חתיכות ואת תבכי". בהזדמנות אחרת ציין הסוחט: כשאיימו על אבא שלו עכשיו הוא נהיה גבר. אנחנו לא רוצים לדבר אתו , אנחנו לא נדבר. יש ידיים והן ידברו, הידיים שלנו ידברו , ידברו הכי יפה שיש.. ואת תראי תמונות כפרה עליך .."

כאמור, בהתאם לחקירה שניהלה המשטרה וממצאיה, הוגש ע"י הפרקליטות כתב אישום נגד שני החשודים, לרבות חשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון וקבלת תשלום בהלוואה הכוללת ריבית פלילית.

שיחת טלפון של החשודים אל הנסחט, במהלכה שילבו בשיחה את נכדו הקטין, לשם "המחשת המסר" שהם בבית של בנו.

אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button