צרכנות

קורס השקעות בשוק ההון

שוק ההון עובר תהפוכות בשנים האחרונות ומדגיש יותר ויותר את הצורך בידע פרקטי בשוק ההון על מנת להצליח להרוויח תשואה טובה לאורך זמן. מניות, תעודות סל, אג"ח או השקעה באמצעות מינוף?

מור קורן, מרצה בשוק ההון, ממליץ לכל אחד שרוצה להשקיע ללמוד תחילה על המוצרים המובילים בשוק ההון ורק לאחר מכן להתחיל להשקיע. קורס השקעות בשוק ההון יקצר את תהליך הלימוד ויאפשר לך למקסם את הסיכוי להרוויח!

קורס השקעות בשוק ההון – כל מה שכדאי וחשוב לדעת!

אנשים רבים נרתעים מהשקעה בשוק ההון, וחושבים שהמסחר בבורסה מיועד רק לבעלי תואר אקדמי או לבתי השקעות. אז זהו, שלא! כיום, כל מי שרוצה להשקיע יכול לסחור ולהרוויח בשוק ההון אם ילמד את התחום לעומק וישקיע את כספו בתבונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כדי ללמוד כיצד להשקיע נכון ולצמצם את הסיכון להפסד למינימום האפשרי, כדאי ללמוד על סוגי המוצרים הקיימים בשוק: מהי מניה, איגרת חוב (אג"ח) ממשלתית וקונצרנית, תעודות סל מובילות, השקעה באמצעות מינוף, אופציות ועוד… ורק לאחר מכן להשקיע.

הלמידה בקורס מאפשרת להכיר בזמן קצר את כל הכלים הנחוצים להשקעה בבורסה מהבסיס, כך שלאחר הקורס תהיה לכל תלמיד האפשרות להשקיע לבד ולהרוויח במסחר.

 

קהל יעד

כל מי שרוצה לשפר באופן משמעותי את התשואה בתיק ההשקעות שלו ולהשקיע לבד או מי שרוצה ללמוד איך לייצר לעצמו הכנסה נוספת.

למה כדאי ללמוד על מסחר בשוק ההון?

השקעה בשוק ההון היא הדרך הפשוטה ביותר לקבל תשואה מעולה על הכסף שלך. זאת, בשונה מהשקעה בנדל"ן או בעסקים, שהשקעה בכל אחד מהתחומים האלה מצריכה סכומי כסף גדולים, ובנוסף קיים סיכון בכל אחת מההשקעות. בהשקעה בתעודות סל שעוקבות אחרי מדדים הסיכוי להפסד בטווח של שנים הוא אפסי.

בנוסף, ניתן לראות שבהשקעה במדדים מובילים לטווח של כ-10 שנים ניתן בקלות להכפיל כל סכום פי 3. כלומר, ניתן להגיע לתשואה ממוצעת של 15%. בהשקעה בעסקים ובנדל"ן לרוב התשואות נמוכות יותר.

מי שישקיע בשוק ההון במדדים מובילים לטווח של 30 ואף 40 שנה יכול להכפיל כל סכום פי 30, שזו תשואה מדהימה! השקעה של 30,000 שקל היום יכולה להפוך לסכום של כ-1,000,000 שקל בעוד כ-40 שנה. התעורר! למד בהקדם על השקעה במדדים מובילים שיעזרו לך למנף את הכסף שלך.

למה ללמוד על שוק ההון אצל מור קורן?

את הבסיס להשקעה בשוק ההון ניתן ללמוד ברוב הקורסים למסחר. הקורס של מור קורן מעניק לכל תלמיד ידע פרקטי וטיפים מקצועיים שיגרמו לו להשקיע בצורה חכמה ונכונה ולהרוויח בטווח של שנים. עובדה, הרבה תלמידים שלמדו על מסחר בשוק ההון בקורסים השונים מפסידים כסף ומפסיקים להשקיע. מור קורן מלמד את התלמידים שלו בעיקר על השקעה במדדים מובילים לטווח של שנים. כך העשירים משקיעים וזוהי הדרך הכי נכונה להשקיע.

בנוסף, כל תלמיד שלומד אצל מור קורן מקבל שני קורסים נוספים חינם:

קורס עצמאות כלכלית – איך לבחור מקצוע שיאפשר לך להרוויח פי שניים מהשכר הממוצע במשק; איך ניתן להרוויח עוד כמה אלפי שקלים כל חודש; שלבים נכונים בפתיחת עסק ועוד…

קורס נדל"ן – כל מה שצריך לדעת על השלבים בקנייה ובשיפוץ של נכס, החל משלב החיפוש, איפה כדאי לקנות נכס, איך קונים נכס במחיר מציאה ועוד…

 

מרצה הקורס – מור קורן הוא בוגר מצטיין תואר שני, ומרצה עם ניסיון של מעל 20 שנה. משקיע בשוק ההון מגיל 16 שהצליח להרוויח בתקופת משבר הקורונה כ-300% בשנה, בזמן שבתי השקעות מובילים הרוויחו כ-15%.

מור קורן הוא הבעלים של מכון פסיכומטרי מוביל. הוא פרסם כמה ספרים בתחום ההשקעות, ואת הספר "מיליון שקלים בפחות מ-7 שנים", שנכתב בעקבות הצלחתו הרבה בתחום העסקים, בהשקעות בשוק ההון ובנדל"ן.

 

לסיכום: כל אחד שרוצה לעשות שינוי אמיתי במצבו הכלכלי יכול לעשות זאת ולהגיע בעתיד לעצמאות כלכלית. קח אחריות על החיים שלך, למד על הכנסות פסיביות שיעזרו לך לסיים את החודש בכבוד.

למד על מסחר בשוק ההון באמצעות קורס השקעות בשוק ההון וקצר משמעותית את זמן הלימוד. כך תוכל לפנות לעצמך זמן בעתיד ולעסוק בדברים שחשובים לך באמת.

 

Back to top button