מבזקיםמשפטי/פלילי

110 חשודים במעורבות בפשיעה נעצרו במבצע ענק של מג"ב וגורמי אכיפה נוספים

4,369 לוחמים ומתנדבים של משמר הגבול פעלו ביממה האחרונה ברחבי הארץ והביאו למעצרם של 110 חשודים בגין עבירות החזקת אמצעי לחימה, חקלאיות, גניבת רכבים ורכוש, סמים ועוד. כמו כן במסגרת הפעילות נתפסו 563 שוהים בלתי חוקיים, מתוכם נכלאו 36 שוהים בלתי חוקיים, 62 חשודים בהסעה שלהם ו-7 חשודים בהעסקתם.

צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן הורה על קיומו של מבצע שנערך במשך 24 שעות שהחל במוצאי השבת האחרונה בחצות לילה עד חצות לילה אמש.

במבצע פעלו לוחמי משמר הגבול יחד עם שוטרי מחוזות משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים, רשות המיסים, רשות מקרקעי ישראל, סיירת ירוקה, יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, רשות העתיקות, קק"ל, רשות הטבע והגנים ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

מספר אירועים בולטים מהפעילות ביממה האחרונה:

◾כוחות של היחידה המרכזית של מג"ב בדרום יחד עם כוח יס"מ נערכו למעצר של רכב חשוד בכביש 80. הרכב החשוד הגיע, השוטרים סימנו לרכב לעצור, הרכב ובו מסיע ו-4 חשודים פרץ את המחסום המשטרתי תוך שסיכן את הלוחמים. במרדף נחוש של הכוחות הרכב נעצר יחד עם המסיע ו-4 שוהים בלתי חוקיים. בחיפוש בתוך הרכב נמצא נשק מסוג קרלו. העצורים הועברו לחקירה במשמר הגבול.

◾בחורבת זעק שבדרום שפלת יהודה צוות של מתנדבי משמר הגבול זיהה מספר חשודים. כאשר הגיעו הכוחות זיהו רכבים ששייכים לחשודים ובתוכם כלי חפירה וגלאי מתכות. 5 חשודים תושבי הפזורה הבדואית בדרום הועברו לחקירה ברשות העתיקות.

◾בצפון לוחמי משמר הגבול יחד עם מס הכנסה ביצעו בנצרת, יפיע ואכסאל פעילות לעיקול רכבים. סה"כ עוקלו 20 רכבים בשווי מוערך של כ-1,100,000 ש"ח.

◾במהלך פעילות של לוחמי מג"ב בעיר קלנסווה התקבל מידע ביחידה המרכזית של מג"ב מרכז בדבר רכב ובתוכו חשודים שברשותם אמצעי לחימה. הלוחמים עצרו את הרכב ובתוכו תפסו אקדח מסוג גלוק, מחסנית תואמת טעונה בכדורים, מכשיר קשר, ערכת האזנה, סמים בתפזורת וכסף מזומן. שני חשודים תושבי המקום הועברו לחקירב במשמר הגבול.

◾בפעילות של היחידה המרכזית של מג"ב מרכז וגורמי אגיפה נוספים נגד חשוד בהשתלטות על שטח חקלאי באזור המועצה האזורית דרום השרו אותרו בעלי חיים שהוחזקו ללא אישורים מתאים. הוחלט על פתיחת תיקים שונים והחשוד הועבר לחקירה במשמר הגבול.

◾בעיר העתיקה בירושלים עצרו לוחמי מג"ב 2 חשודים שברשותם נתךסו אקדחי "איירסופט" השניים הועברו לחקירה במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button