מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד תושב תל אביב בן 27 בגין עבירות מין בקטינים

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום כנגד עדן עואדי, בן 27 תושב העיר, בגין עבירות מין בקטינים, אשר הכיר ביישומונים שונים ובעיר מגוריו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד סתיו גרוסמן גלמן, הנאשם יצר קשר עם שלושה קטינים באמצעות חשבונות אינסטגרם תחת שמות פיקטיביים. למרות שידע כי מדובר בקטינים המשיך הנאשם להתכתב עמם גם באמצעות היישומונים "WhatsApp" ו- "Telegram", בהודעות SMS, ובפרופילים נוספים באינסטגרם. במסגרת ההתכתבויות שלח הנאשם לשני קטינים תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ולבקשת הנאשם אחד הקטינים שלח לו תמונות בחזרה.

יתר על כן, הנאשם ערך עם אחד מהקטינים שיחת וידאו במסגרתה ביצעו השניים אקטים בעלי אופי מיני. מעשיו של הנאשם לא נשארו בעולם הוירטואלי, והוא נפגש עם שני קטינים, שאחד מהם הכיר באזור מגוריו. במפגשים גרם הנאשם לקטינים לבצע בו מעשי סדום ואף הציע תשלום לאחד מהם, אם יסכים לבצע בו אקט מיני מסוים אך הקטין סירב. בנוסף, שלח הנאשם לשני קטינים הנוספים אותם הכיר ברשת, הודעות וסרטונים בעלי אופי מיני ובמענה חסמו הקטינים את הנאשם באפליקציות השונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, הנאשם החזיק במכשיר הטלפון הסלולרי שברשותו, כ- 170 קבצים הכוללים חומרי תועבה ובהם דמויותיהם של קטינים ופעוטות באקטים מיניים, בחלק מהקבצים בינם לבין עצמם ובחלק מהקבצים עם בגירים. עוד עולה מכתב האישום כי לאורך תקופה הנאשם סיפק סמים ומשקאות אלכוהוליים לשני קטינים נוספים, אשר הכיר בעיר מגוריו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד גרוסמן גלמן: "…כל אותה העת, פעל המשיב במניפולטיביות, תוך ניצול בוטה של הקטינים, שחלקם מבולבלים ונמצאים בעיצומו של הליך גיבוש זהותם המינית. מעשיו של המשיב ונסיבותיהם, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים כאמור, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם."

לנאשם יוחסו עבירות גרם מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה (ריבוי עבירות), ניסיון לצריכת מעשה זנות מקטין, מעשה מגונה בפני קטין, הטרדה מינית (ריבוי עבירות), מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, איסור מכירת משקאות משכרים לקטין עידוד או שידול קטין לשתות משקה משכר, הדחת קטין לסמים מסוכנים.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button