חדשות הארץמבזקים

סערת בן גביר: המאבטח שנצפה מאיים על חה"כ התברר כאסיר משוחרר

סערת בן גביר מסרבת לדעוך, לאחר שהתגלה הערב (חמישי) כי הסדרן שנכח במקום האירוע בחניון התת קרקעי בגני התערוכה ונצפה מאיים על חה"כ, מוחמד עיסא, התגלה כאסיר משוחרר אשר ריצה שני מאסרים בגין יידוי בקבוקי זכוכית לעבר שוטרים והשתתפות בהתפרעות נגד כוחות הביטחון.

את מאסרו הראשון ריצה עיסא בשנת 2016, בגין השתתפות בהתפרעות אלימה נגד כוחות הביטחון. מעצרו השני של המחבל בשנת 2018 נמשך כ-11 חודשים, אז נאשם עיסא בגין בתקיפת שוטרים ובזריקת בקבוקי זכוכית בשכונת עיסאוויה בירושלים.

בנוסף, פורסמו סרטונים של עיסא לאחר שחרורו מהכלא, כאשר במהלך נסיעתם מושמעים ברקע שירי הסתה. הבוקר התברר, כי המאבטח השני שנכח באירוע שיבח ותמך במחבל חמאס שחוסל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "יצא המרצע מן השק! היום ברור מי שיקר ומה המניע ומעבר לעובדה שהיותו מחבל משוחרר אומרת הכל על האירוע, הרי שגם מדובר במחדל ביטחוני חמור שחייב להיבדק: "המאבטח" הזה שומר במקום שמגיעים אליו אנשי ציבור – פשוט שערורייה".

בעקבות אלימות הפלסטיניים: ועדת החוץ והביטחון דנה בחיזוק ביטחון תושבי יהודה ושומרון
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח