חדשות הארץמבזקים

בנט: המשימה הלאומית – לחסן את ילדי ישראל במהירות לפני הגעת עיקר גל האומיקרון

ראש הממשלה, נפתלי בנט, השתתף היום (שני) בישיבת הנהלת משרד החינוך, בראשות שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, במשרד החינוך בירושלים.

ראש הממשלה ושרת החינוך שוחחו עם מנהלי האגפים והמחוזות על היערכות המשרד להמשך הטיפול בנגיף הקורונה וכן על מאמץ ההתחסנות הלאומי, בתוך כך במערכת החינוך.

ראש הממשלה בנט אמר: "אני רוצה קודם כל להודות לחברתי, שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, שאמונה על המערכת המופלאה הזאת עם אנשים מצוינים, על האחריות לבניית הנפשות של הדור הבא. אני רוצה גם לברך את המנכ"לית הנכנסת, החדשה-ישנה, דלית שטאובר. באנגלית יש ביטוי 'נוחת בריצה' – אתה צונח לתוך מצב וכבר צריך להתחיל לרוץ. אז זה המצב, אבל אנחנו נעשה את זה בצורה טובה אז הרבה הצלחה. בשבועיים הקרובים המשימה הלאומית העיקרית של מדינת ישראל, של ממשלת ישראל ושל מערכת החינוך – היא לחסן ולהגן על ילדי ישראל במהירות לפני הגעת עיקר גל האומיקרון. לחסן את ילדי ישראל, להגן עליהם לפני שהגל מגיע. אחר כך יהיו משימות נוספות. לכן, אני אומר בצורה הכי ברורה: אני מצפה מכל מנהלת או מנהל מחוז, מכל מפקח או מפקחת, כל מנהל בית ספר או מנהלת, כל מורה או מורה, שיבינו שבשבועיים הקרובים זאת המשימה העליונה, יותר מכל המשימות האחרות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בדיון השתתפו גם סגן שרת החינוך, מנכ"לית משרד החינוך הנכנסת, ממונה הקורונה, מפקד מפקדת "אלון" בפיקוד העורף, מנהלי מחוזות ואגפים, ובכירים נוספים.

צילום: חיים צח/ לע"מ
צילום: עומר מירון/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח