מבזקיםתנועה ותחבורה

בעקבות מגבלות הקורונה: חובת השתתפות בקורסי נהיגה נכונה נדחתה עד סוף 2022

לתשומת לב הנהגים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מעניק לנהגים ונהגות המחויבים בקורס נהיגה נכונה (נהיגה מונעת) ארכה נוספת לביצוע הקורס עד לסוף שנת 2022. זאת, לאחר ששרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי חתמה על תקנה הדוחה את מועד התליית הרישיונות.

על פי התקנות כיום, נהג שזומן לקורס נהיגה נכונה ולא ביצע אותו רישיונו מותלה עד ביצוע הקורס. בחודש מארס 2020, עם פרוץ מגפת הקורונה, הוארכה בשישה חודשים התליית רישיונות נהיגה של נהגים ונהגות שנדרשו לבצע את קורס החובה בשל מגבלות הקורונה.

במסגרת הסגרים והמגבלות שהוטלו עקב מגפת הקורונה, מרכזי ההכשרה לנהגים לא פעלו או פעלו באופן חלקי במשך מספר חודשים. בעקבות זאת, נוצרו עומסים כבדים, שהגבילו את מספר הנהגים שהצליחו להשלים את ההכשרה במועד שנקבע להם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחודשים האחרונים הצטברו אלפי בקשות של נהגים שהשתתפותם בקורס בוטלה עקב הגבלות הקורונה. במטרה למנוע פגיעה בנהגים ונהגות הוחלט במשרד התחבורה להאריך את דחיית ביצוע הקורס עד ל-30 בדצמבר, 2022.

יצוין כי הדחייה בביצוע הקורסים נועדה לאפשר לחברות המבצעות את הקורסים מטעם משרד התחבורה שהות מספקת לביצוע הקורסים לכל הנהגים המחויבים בהם. זאת, מבלי לפגוע בחופש התנועה של הנהגים והנהגות, שנבצר מהם לבצע את הקורס.

צילום: freepix
Back to top button