מבזקיםצבא וביטחון

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית נרחבת: נלכדו ארבעת החשודים בפיגוע הירי בצומת חומש

מבצע התקיים הלילה (ראשון) בכפר סילת אל חארתיה במרחב החטיבה המרחבית "מנשה", במהלכו כוחות שב"כ, צה"ל וימ"מ עצרו את ארבעת החשודים בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן ז״ל סמוך לחומש.

החשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון והוסגרו אמצעי הלחימה של החשודים ששימשו לביצוע הפיגוע.

מדובר צה"ל נמסר: "צה״ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון במרחב.החשודים הועברו להמשך חקירת שב״כ."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון, בני גנץ, אמר; "מברך את כוחות הביטחון, בהובלת צה"ל והשב"כ על פעולה מהירה, מקצועית ונחושה לאיתור המחבלים שאחראים לרצח יהודה דימנטמן ז"ל. נמשיך לרדוף את הטרור ולבוא חשבון עם כל מי שיפגע או ינסה לפגוע באזרחי ישראל."

צילום: דובר צה"ל

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר: |אני מברך את כוחות הביטחון שהביאו ללכידת המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בשומרון. בכך מנעו הכוחות פיגועי טרור נוספים שיכלו להוביל חלילה לאובדנות יקרים. אני שב ואומר, ידנו תמיד תהיה על העליונה ולא נהסס להשתמש בשום משאב על מנת לסכל כל אירוע שפוגע בביטחוננו."

צילום: דובר צה"ל

ראש מועצת בית אל שי אלון בירך: "השב"כ עושה עבודה מדהימה והחיילים היקרים בשטח ראויים לכל השבחים. אני מקווה שימצו את הדין עם הרוצחים אבל השאלה היא מה הלאה? מחכים לרצח הבא? המחבלים השפלים לא יחדלו ממעשיהם כל עוד יש להם תקווה להצלחה. היישוב חומש צריך היה לקום מחדש ללא קשר לפיגוע כמו גם הרחבת ההתיישבות בכל יהודה ושומרון. מדינת ישראל צריכה להאמין בדרך שיהודה דימנטמן האמין בה ולפעול כמוהו במסירות נפש למענה. רק כך נמנע את הקורבן הבא".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button