חדשות הארץמבזקים

פתח תקווה: תינוקת בת חצי שנה ננעלה ברכב לעיני אמה

קריאה התקבלה אתמול (חמישי) במוקד ארגון 'ידידים', אודות תינוקת כבת חצי שנה, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב בלפור בפתח תקווה. סמנכ"ל ארגון ידידים, לייזי שטרן ומתנדבי סניף פ"ת, עידן אבהר ותומר רחמים, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

לייזי מספר: "בדרכי למקום עדכנה אותנו המוקדנית על סוג ומודל הרכב. מאחר ומדובר בדגם שפתיחתו מורכבת, הגעתי למקום חדור מטרה – להוציא את המפתח מתוך הרכב. יחד עם הכוננים שכבר היו במקום, הצלחתי בתוך שניות אחדות לשלוף את המפתח, שהיה מונח על המושב הסמוך לנהג. פתחנו מיד את הדלתות, לשמחתה של האמא, שהחלה לדמוע מהתרגשות. מתברר שידיה היו עמוסות כשניגשה לרכב ולאחר שכבר חגרה את התינוקת, סגרה את דלת הנהג והרכב ננעל. הסברתי לה שתמיד המפתח חייב להיות ביד ובנוסף מומלץ להשאיר את דלת הנהג פתוחה בעת ההתארגנות. אף לאחר מעל לשישים קריאות בהם חילצתי ילדים מרכב נעול, עדיין התחושה מטורפת בלי סוף, בדיוק כמו בפעם הראשונה".

צילום: 'ידידים'

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב, לבל יינעל כשהילד בפנים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button