מבזקיםפוליטי / מדיני

״אסור לתת לפורום משפחות "שכולות״ של מחבלים להרצות בבית הספר"

במסגרת שבוע הסובלנות, הזמין בית הספר "בית חינוך חוף השרון", את ארגון "פורום המשפחות השכולות", ארגון אשר בחזונו מתנגד לכיבוש, ומקיים פורום משותף למשפחות ערביות ויהודיות אשר בני משפחותיהם מתו בצל "הסכסוך ישראלי פלסטיני" עם גילויים של הבנה, תמיכה ואמפטיה. הארגון עתיד להגיע לבית הספר ביום חמישי הקרוב 16.12.21.

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר, המתנגד לקיום ההרצאה, פנה לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון ותקף את החלטת הנהלת בית הספר לאשר למשפחות "השכול" של הטרור להיכנס לבית הספר: "לא ייתכן כי ארגונים בעלי אופי קיצוני אשר מגלים הבנה ואמפטיה כלפי משפחות "השכול" של הטרור, יורשו להיכנס למוסדות חינוך ולהשמיע את האג'נדה שלהם לתלמידי תיכון, מה גם שחלקם של ההורים והתלמידים עצמם מאותו תיכון מצרים על כך".

בן גביר ביקש משרת החינוך את התערבות הפיקוח בנושא ולחדד הנהלים למען מניעת הישנות כניסת ארגונים בעלי אופי הפוגעים במאבק בטרור ומגלים הבנה למשפחות ההרוגים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר עוצמה יהודית מסר בתגובה: "קידום לגיטימציה לטרור בחסות "חינוך" לתלמידי בית ספר הוא בושה וחרפה למושג חינוך. מדובר בניסיון שטיפת מוח והנדסת תודעה לתלמידים שאוהבים את מדינת ישראל ומתנגדים לטרור הנתעב".

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ/דני שם טוב
Back to top button