חדשות הארץמבזקים

באר שבע: פעוט ננעל בתוך רכב בשגגה וחולץ בשלום ע"י מתנדבי 'ידידים'

פעוט כבן שנתיים ננעל היום (רביעי) בשגגה ברכב לעיני אמו, במתחם מרכז קניות One בבאר שבע.

אלי דרשן, מוקדן ידידים, קיבל את השיחה במוקד, הרגיע את האמא ובמקביל הזעיק מתנדבים לכתובת. נאור כהן, סג"מ לוגיסטיקה מחוז דרום, וגדי קריקסמן ויצחק פרנקו, כונני סניף באר שבע, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, הם חילצו את הפעוט בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

גדי מתאר: "יצאתי מהעבודה והגעתי בתוך דקות ספורות, למרות המרחק הגדול מהמקום. מאחר ומדובר בדגם רכב שפתיחתו מורכבת, פעלתי יחד עם הכוננים שחברו אליי על מנת להשחיל החוצה את המפתח שהיה מונח על רצפת הרכב, וכך הצלחנו לפתוח את הדלתות. מתברר שהאמא הזעיקה בני משפחה כשגילתה שהרכב ננעל, אולם לאחר שכל ניסיונותיהם עלו בתוהו היא התקשרה לידידים. האמא והנוכחים לא הפסיקו להודות למתנדבים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המוקדן אלי דרשן מוסיף: "בקו נשמעה המולה סביב האמא ובשלב ראשון דאגתי להפיג את המתח שלה. לקחתי ממנה את מירב הפרטים ובמקביל הזעקתי את הכוננים. ווידאתי איתה במהלך השיחה שהילד במצב טוב, עד לחילוץ המוצלח והמהיר."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב, לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

Back to top button