מבזקיםפוליטי / מדיני

אולמרט מגן על נתניהו על רקע המתקפה עליו מצד נשיא ארה״ב לשעבר: ״טראמפ פאתטי, זה מטורף״

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, התייחס הבוקר (שני) לסערה בעקבות הקלטות נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, בהן נשמע תוקף את ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, על רקע הברכה המצולמת ששיגר האחרון לנשיא ארה"ב הנבחר ביידן, לרגל ניצחונו בבחירות באמריקה. ראש הממשלה לשעבר אולמרט הגן על נתניהו, ותקף את את נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ: "הוא אדם פאתטי".

בנוסף, על רקע שיחות הגרעין המתקימות היום בווינה, הביע ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, התנגדות ליציאה של נשיא ארה"ב לשעבר טארמפ, בעידוד רה"מ לשעבר נתניהו, מהסכם הגרעין: ״היציאה האמריקאית מהסכם הגרעין הייתה טעות אסטרטגית קשה, שתוביל את איראן לפצצה גרעינית״.

אלברט דדון, יוזם וועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית בין ישראל, אוסטרליה ובריטניה. צילום: באדיבות וועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אמר: "כולם מכירים את דעתי על נתניהו. אני לא מחבב אותו, לא מעריך אותו, לא סומך עליו או מאמין ביושרה שלו. אבל הראיון של טראמפ הוא דוגמה חייה לבן אדם שהכל אצלו אישי. הכל נשפט על פי האינטרס האישי שלו. נתניהו ביצע את המצופה ממנו כראש ממשלת ישראל, ובירך את נשיא ארה"ב הנבחר. הוא אפילו והתמהה ואיחר בשיגור הברכה לביידן על הניצחון בבחירות. הוא חיכה עד שזה כבר הפך להיות מביך שמדינת ישראל, בעלת הברית והחברה הקרובה של אמריקה, לא מברכת את נשיא ארה"ב הנבחר. טרמאפ אמר שהעובדה שביבי בירך את ביידן היא בגידה ביחסים בין ישראל לאמריקה, זה מטורף ובלתי נתפס, הוא אדם פאתטי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: באדיבות וועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית

את הדברים ציין בוועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית בין ישראל, אוסטרליה ובריטניה שנפתחה היום, ביוזמתו של הפילנתרופ היהודי ואיש העסקים אלברט דדון, בהשתתפות בכירי ממשל, ראשי ממשלות ומנהיגים. את המושב הראשון בכנס ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לצד ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר, טוני אבוט.

Back to top button