צרכנות

פינוי דירות – הבעייתיות של אגרנים כפייתיים

צילום יח"צ

מאת  דרור ווקנין

כל דירה, אשר גרים בה שנים רבות, ובפרט אם יש בה נוכחות של ילדים, יש בה נטייה להצטברות של המון חפצים. חפצים שבמשך הזמן ממש מיותרים, ואין דורש להם. כמו למשל – כורסת הנקה, או לחלופין האורגן הראשון של הילד הבכור. כל הבעיה מתחילה כשרוצים לעבור דירה. למי באמת יש את הכוח ואת האנרגיות שנדרשים, כדי להיפטר מכל החפצים המיותרים הללו? זאת בדיוק הנישה, שנכנס אליה בנון שלנטיות, השירות של חברת פינוי דירות.

האם באמת אפשר להרוויח כסף משירותים של חברת פינוי דירות?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ושאלת הפתיחה ניכרת שאין עוד כדוגמתה – "האם באמת אפשר להרוויח כסף משירותים של חברת פינוי דירות?", ולפני שנשיב, נצלול לעומק העניינים. קודם כל, עליכם לחפש חברה שמספקת שירותים מקצועיים של פינוי דירה. חברה שלא רק מבצעת את פינוי הדירה, כי אם אף מספקת שירותים של הערכה ספציפיים של תכולת הדירה. אנו מבינים ללבכם, תהליך פינוי הדירה איננו פשוט, ואולי הוא גם לא אמור להיות פשוט, בפרט בשביל מי שנפרד מאדם יקר, שהוריש לו את הדירה, על כל חפציה. הדבר דומה להסרת פלסטר, ככל שהוא יבוצע מהר יותר, כך החיים שלכם יהיו קלים יותר, ויאפשרו לכם לחיות לצד השכול, ולא בתוכו. ונעבור למושא השאלה. אפשר "להרוויח כסף" מהשירותים של חברה לפינוי דירה בשתי דרכים – האחת, באם תמכרו את החפצים יקרי הערך לחברה לפינוי דירות. אומנם במבט חטוף אתם נוטים לחשוב כי מדובר על חפצים בלי כל ערך, למעט הערך הסנטימנטלי עבורכם, אבל לכו תדעו, כל תרחיש הוא אפשרי. מאוד יכול להיות שהחברה לפינוי דירות תגלה שמדובר בחפצים שערכם גבוה, והיא תתגמל אתכם כספית, כך שזה ממש WIN WIN SITUATION. והדרך השניה, שהחברה לפינוי דירה תמצא לנכון לקחת עמה כמה מהחפצים, וסיבותיה שמורות עמה. ובתמורה, היא תפטור אתכם מכל חובה של תשלום עבור שירותיה.

מה המשמעות של שירותי פינוי דירות לאגרנים כפייתיים?

וזאת שאלה מאוד מסקרנת – "מה המשמעות של שירותי פינוי דירות לאגרנים כפייתיים?", בטרם ניכנס לתשובה הספציפית, נבין בכלל מה זה אומר אגרנים כפייתיים. מדובר אודות בעיה אמתית, בעיה שמטרידה את כל הסביבה הקרובה של האגרנים הכפייתיים. עסקינן אודות תרחיש, שבו בני אדם נוטים לאגור כל מיני חפצים, שבספק רב אם הם בכלל צריכים אותם, או לחלופין אם אי פעם הם יעשו בהם שימוש. באם תשאלו אותם, למה הם ממשיכים לאסוף חפץ כזה או אחר, תהיה תשובתם זהה לכל תשובה של מכור, יש לנו צורך בזה אמתי, מחר או מחרתיים אשליך אותם, אין לנו שום בעיה, זה הכול בראש שלכם, וכולי. לא קיים בהכרח אפיון של "אב טיפוס" כמודל ראשי לכל אותם האגרנים, אבל לכולם יש מכנה משותף בולט. סביר להניח שמדובר על בני אדם שחיים בגפם, ללא בני זוג ובוודאי שלא ילדים. שאם היה ההפך, יש לשער כי נטייתם לאגרנות כפייתית הייתה מטרידה את הסביבה, ובהכרח מביאה לכדי מיגור הבעיה מהשורש. מדובר אודות סוג של תרפיה, כמו טיפול נפשי בשביל כל אגרן. מכורח היותם בודדים, הם חיים בעולם שלאף אחד לא ממש אכפת או משנה מה עובר עליהם, איך הם מרגישים, מה קורה כשהם לא מרגישים טוב. ובאופן טבעי, אותם אגרנים כפייתי חשים שהרכוש שהינם אוגרים גורם לאנשים להתעניין בקיומם, וכיוצא בזאת. ולכל אותם אגרנים יש רק מענה אחד, והוא בדמות של פינוי דירות. צריכה להיות חברה לפינוי דירות רגישה ועם המון סובלנות, לעבוד בשיתוף פעולה הדוק של קרובי משפחת האגרן, ולהגיע לבית, ובנחישות תהומית להתחיל לדלדל את החפצים מהבית העמוס לעייפה בחפצים. לא כל חברה מסוגלת לספק שירות כזה, ולכן לחצו על הקישור, ותיהנו מצוות עובדים שירותי, שנותן את כל הלב והנשמה בתהליך של פינוי דירה בכלל, ובתהליך של פינוי דירה של אגרנים כפייתיים בפרט.

Back to top button