חדשות הארץמבזקים

מושב יכיני: תינוק ננעל בשגגה בתוך רכב – וחולץ בשלום ע"י מתנדבי 'ידידים'

תינוק כבן שנה וחצי ננעל הבוקר (שני) בשגגה ברכב מונע לעיני אביו בסמוך למעון הילדים במושב יכיני שבין נתיבות לשדרות.

ישי עטיה, סג"מ מוקד ירושלים, ענה לשיחה במוקד והזעיק את מתנדבי הסניפים באזור. אריאל מאיר, אחראי מתנדבים סניף נתיבות, ויוסף ועקנין, מתנדב הסניף, יחד עם יאיר זאנה ותומר מדמוני, מתנדבי סניף שדרות, נענו לקריאה ויצאו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם הם חילצו את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אריאל מספר: "מדובר על ג'יפ עם נעילה אוטומטית שגרמה לרכב להינעל בעודו מונע כשהתינוק לבדו בפנים, בסמוך למעון. מיד עם קבלת הקריאה יצאתי מהעבודה כשאליי מצטרף יוסף מהסניף וכן יאיר ותומר מסניף שדרות. הרכב היה מונע אז ניסינו לפתוח את החלון ועל אף הגובה של הג'יפ הצלחנו כעבור שתי דקות לפתוח אותו ולחלץ את התינוק. האבא הודה לנו מאוד. הסברנו לו שבכדי למנוע מקרים שכאלו בעתיד, צריך לפתוח חלון או להשאיר את המפתח ביד. זו תחושה מדהימה לחלץ, שלחתי לאשתי הודעה – ככה מתחילים את היום!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאה בראון, מנהלת המעון ביכיני, סיפרה: "הגעתי מוקדם למעון כי אחת המטפלות לא הגיעה. פתאום המטפלת קוראת לי ואומרת לי שאחד התינוקות ננעל ברכב בחוץ לעיני אבא שלו. רצתי החוצה, ראיתי את האבא לחוץ, מיד התקשרתי למוקד ידידים ותוך כדי הרגעתי אותו. אח שלי זה לייזי שטרן, סמנכ"ל הארגון, אז אנחנו חיים את פעילות הארגון ברמה יום-יומית. מהר מאוד הגיעו מתנדבים ואחרי שתי דקות התינוק כבר היה בחוץ."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

צילום: ידידים

2 תגובות

Back to top button