צרכנות

הסעות במחירים זולים – אנחנו הישראלים לא פראיירים

הסעות במחירים זולם , אנחנו הישראלים , שלא מוכנים ״ שידפקו״ אותנו וחלילה נשלם יותר מהשכן , או מהקולגה לעבודה. זה דבר שכל כך מושרש בנו . עד כדי כך לעיתים זה נדמה כאילו הקריאה לנהג תורן היא דבר שאין לנו ברירה אלא לשתף איתו פעולה. אבל האמת היא שזה ממש לא חייב להיות ככה. בחלט אנחנו יכולים ליהנות משירות מעולה, כזה שיחזיר אותנו ויביא אותנו למקום האירוע בלי להוציא על כך כסף מיותר.

אנחנו מאמינים כי להסעה יש כוח בתוך המערך העצום הזה של חתונה, לספק לנו עוד חוויה שאולי לא היינו מצפים לה לכתחילה. אבל כולנו יודעים כמה כיף זה לשמוע מוזיקה מפנקת, להרגיש את האנדרנלין מתגבר בדם כאשר אנחנו מדרך לחוויה שתתן לנו עוד סיבה למסיבה.

הרמנו טלפון למכר ותיק , מה שנקקר מזקני השבט של ענף ההסעות. איש יקר והגון שתמיד סייע וביקשנו במאמר הבא נבין ביחד כיצד אתם יכולים להוזיל את העלויות של ההסעה שלכם ומדוע דבר מהסוג הזה עלול להתברר כמשתלם באופן מיוחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוץ מזה כמו מידי שנה חברת גמבורג מקבוצת RENT A BUS ISRAEL הפיקה מחירון הסעות חדש. קישק אליו בתחילת הכתבה.

 

הסעה זולה – ממש לא מילה גסה.

הסעה זולה לאירוע היא דבר מתבקש גם אם מדובר על משהו שנדמה לנו כאילו הוא נוגד את האינסטינקטים שלנו. מדוע? משום שאנחנו מדברים על הסעה במסגרתה אנחנו יכולים פשוט לאפשר לכולם ליהנות לאורך כל הדרך בלי לשלם על כך הרבה.

הרי אנחנו יודעים כמה זה לא נעים להשאיר משהו בתור הנהג התורן, או להרגיש אשמים על כך שמשהו מאיתנו נאלץ למצוא חניה כשהחופה כבר מתחילה. אם כולם משלמים ביחד, אתם יכולים לגלות בקלות כי מדובר על שירות זול באופן די משמעותי  כל הזמן.

 

הסעות לאירועים בזול

מחיר של הסעות לאירועים נקבע בין היתר מהתשלום אותו לוקח הנהג בשילוב המרחק אליו מתרחשת הנסיעה כמו גם מחיר השעה בה מגיע איש המקצוע מטעמנו. אנחנו מתחייבים, לאור הנתונים הללו, שיתבררו לרבים כלא פשוטים, לתת לכם את המחיר הנוח והזול ביותר אותו אנחנו יכולים לספק. זאת על מנת לאפשר לכם ליהנות כל הדרך בלי לחשוש.

 

הסעות מחיר

מה אתם יכולים לעשות כדי להוריד את מחיר ההסעה? כמה דברים.

  1. אל תוותרו על שריון של התאריך בזמן: באופן הזה אתם יכולים להבטיח כי לא רק שהתאריך יעמוד לצדכם, אלא שהמחיר אותו קבעתם לא יהיה מחיר של – 'הרגע האחרון, מחיר אין ברירה', אלא שהמחיר אותו קבעתם נעשה מתוך משא ומתן עם החברה.
  2. אל תשכחו לקחת בחשבון את כולם:  הבעיה של צעירים כמו גם בני משפחות בדרך לאירוע הוא שעד הרגע האחרון קשה לדעת מי באמת מגיע בפועל. ההמלצה שלנו היא במקום לוותר על מושבים העומדים בסימן שאלה, קחו על עצמכם לתת את כל המידע לנציגי השירות, על מנת שנוכל לתת לכם את הפתרונות היצירתיים ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם בלי לגרוע מהשירות.
  3. השוואת מחירי דרך חברות היסעים

 

אין סיבה להתמהמה. הכנה מוקדמת ונקיטת צעדים בזמן יכולים לעשות פלאים הן למחיר והן לשקט הנפשי שלכם. 

תודה לשי גמבורג על העזרה בהכנת הכתבה.

לצפייה במחירי הסעות בגוון רכבים שונים וכניסה אל מחירון הסעות מעודכן לשנת 2022 – לחצו כאן

כמובן  הנכם מעוניינים לייעוץ כלשהו בחינם ללא כל התחייבות כלשהי מבחינתכם פשוט  כנסו אל אתר הבית של גמבורג הסעות

 

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח