מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד תושב מסילת ישרים בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (חמישי) לבית-המשפט השלום לתעבורה בבת-ים, כתב אישום כנגד אייל ורדי, בן 62 ממסילת ציון, בגין גרם מוות בנהיגה רשלנית. זאת לאחר שתאונה בה היה מעורב גרמה למותו של רוכב אופניים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין תום קובצ'י, עולה כי באוגוסט האחרון, נהג הנאשם ברכבו ברחובות בתל אביב. בהגיעו לצומת הרחובות בן אביגדור ושונצינו, החל בפנייה שמאלה. אותה עת רכב המנוח על אופניו בנתיב הנגדי בכביש ופנה ימינה בכיוון פנייתו של הנאשם. כיוון שהנאשם לא הביט לעבר הנתיב הנגדי, על אף שדה ראייה פתוח, הוא פנה שמאלה מבלי לתת זכות קדימה ופגע במנוח עם דופן ימין של הרכב. כתוצאה מהפגיעה פונה המנוח לבית חולים שם אובחן כסובל מדימום מוחי. כחודש לאחר התאונה נפטר המנוח בבית החולים.

בבקשה לפסילת רישיונו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו, ציין עורך הדין קובצ'י כי: "סמכות פסילת רישיון נהיגה למשך תקופת הליכי המשפט נועדה לשמש אמצעי, בין אמצעים שונים, למלחמה בתאונות הדרכים ובקטל בכבישים, הפוגעים לאורך שנים בחייהם ובשלומם של ציבור המשתמשים בדרך… הסיכונים האורבים לציבור מנהיגה רשלנית בכביש, מחייבים עשיית שימוש במלוא האמצעים שהחוק נותן בידי הרשויות על מנת למנוע בעוד מועד מימושם של סיכונים ממשיים לשלום הציבור, בין היתר, בדרך של הגבלת נהיגה של נהגים שמסוכנותם מדברת בעד עצמה…"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות זק"א

Back to top button