טכנולוגיהמבזקים

על רקע מתקפות הסייבר: סלקום ופאלו אלטו נטוורקס מרחיבות את השת"פ ביניהן

סלקום ופאלו אלטו נטוורקס, ערכו אתמול (שלישי) כנס מיוחד ובמסגרתו הודיעו על הרחבת שיתוף פעולה ביניהן. מדובר במהלך אסטרטגי שיתמקד בעולמות אבטחת המידע בכלל, ובמעבר לפתרונות אבטחת ענן ציבורי (כגון: Azur AWS וכד') בפרט. סלקום, אשר השלימה לצורך כך הסמכה מיוחדת של פאלו אלטו נטוורקס כ- Platinum Innovator, תהיה זו שבעיקר תתמקד ביצירת שיתופי פעולה עם לקוחות.

המהלך המשותף מגיע על רקע איומי הסייבר שהתרחשו בשנה החולפת, והופנו בעיקר כלפי חברות גדולות ומורכבות – מה שאילץ את השתיים לייצר פתרון משותף שפונה בעיקר ללקוחות עסקיים גדולים ENT &CORP)) אשר הטמיעו פתרונות אבטחת מידע של פאלו אלטו נטוורקס, וכמובן עבור לקוחות פוטנציאלים לשירותים.

במסגרת הכנס, שבו נכחו מגוון רחב של לקוחות אסרטרטגיים עסקיים כמו חברת נטפים ועוד, העניק ניר צוק, מייסד ו- CTO, פאלו אלטו נטוורקס לנדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום את תעודת ההסמכה היוקרתית כשותף Platinum Innovator.
ההסמכה זו משקפת היקף פעילות עסקית משמעותית של סלקום בהטמעת הפתרונות של פאלו אלטו נטוורקס. יש לציין כי חברת סלקום היא מחברות התקשורת הבודדות בארץ שמחזיקה בהסמכה זו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נדב אמסלם, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בחברת סלקום, אמר: "השנה החולפת התאפיינה במתקפות סייבר רבות וחריגות, אשר הוכיחו את הצורך הגובר והמתמיד בפתרונות סייבר מתקדמים, יצירתיים וחדשניים שיהיו כמה צעדים קדימה. החיבור עם פאלו אלטו נטוורקס, מאפשר לסלקום להיערך היטב לגל התקיפות שעתיד להתקיים ביתר שאת ב,2022 , ובאמצעות השותפות הזו נוכל להעניק את סל הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר למגוון לקוחות החברה".

ניר צוק- מנכל ומייסד פאלו אלטו ונדב אמסלם – סמנכ"ל לקוחות עסקיים בסלקום. צילום: כפיר סיון

Back to top button