מבזקיםצבא וביטחון

פיגוע דקירה נוסף בירושלים: אישה נפצעה קל, המחבלת אותרה לאחר מצוד

אישה כבת 30 נדקרה הבוקר (רביעי) סמוך לקבר שמעון הצדיק בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לה במקום טיפול רפואי והיא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, כשכעת מצבה מוגדר קל והיא בהכרה מלאה.

הפראמדיקים של מד"א משה קורדובה ודודי גור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק אישה עם ילדים שהייתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום."

יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני מסר: "לדברי עוברי אורח היא נדקרה כשצעדה עם עגלת תינוק (לקחה את הילדים לבית הספר). הענקתי לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב יציב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום מצוד משטרתי שכלל סריקות בקרקע בסיוע מסוק משטרתי, אותרה החשודה במעשה, בת 14 תושבת האזור, בתוך מוסד חינוכי הנמצא מאות מטרים ממקום הפיגוע והיא נעצרה על ידי שוטרי מחוז ירושלים. החשודה הועברה לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ובתוך כך עוכבו לחקירה ותשאול במשטרה גם מספר נשים מסביבתה של החשודה.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר בסיום הערכת מצב שקיים בזירה: ״בעקבות פיגוע הדקירה שהתרחש הבוקר, הגענו למקום בכוחות גדולים והתחלנו בפעולות מהירות לאיתור המחבלת החשודה במעשה כולל סריקות נרחבות והתחקות אחר זהותה ומסלול בריחתה. בתוך זמן קצר, עצרו השוטרים את החשודה במעשה בתוך בית ספר לבנות שנמצא בסמוך לזירת הפיגוע והיא נלקחה לחקירה שתנוהל על ידי ימ״ר ירושלים. נמשיך להיאבק בטרור בנחישות ולפעול בכל רחבי העיר לשמירה על שלום הציבור ובטחונו״.

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הטרור מרים את הראש. בשבועיים האחרונים אנו עדים לעלייה בגל הטרור, פיגוע רודף פיגוע והממשלה שותקת. כאשר עוברים מעל שבועיים וביתו של המחבל שרצח את אליהו קיי הי"ד אינו נהרס, זה מחדל. אני קורא לממשלה להרוס עוד היום את בית המחבל. בינתיים ממשלת ישראל מעבירה מסר שהיא נכנעת וחלשה מול הטרור. רק עונש מוות למחבלים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם יובילו לירידה בהיקף אירועי הטרור".

ח"כ בן גביר הוסיף: "יחד עם כל עם ישראל שולח רפואה שלמה ומתפלל להחלמתה של הפצועה בפיגוע הבוקר".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button