מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נפגש לראשונה עם שגריר ארה"ב בישראל הנכנס

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (ראשון), לפגישה ראשונה עם שגריר ארה"ב בישראל הנכנס, תומאס ריצ׳ארד ניידס, בלשכת רה"מ בירושלים. בפתח פגישתם, הדליקו רה"מ והשגריר נר שמיני של חג החנוכה.

בפתח פגישתם, אמר רה"מ: "ברצוני לברך אותך, אדוני השגריר. ברוך הבא לישראל, לירושלים. לא יכולתי לחשוב על הזדמנות טובה יותר מאשר הנר השמיני של חנוכה. חנוכה הוא סמל לאור, כיצד האור יכול לנצח את החושך. ממש כאן, לפני כ-2,100 שנים, המכבים נלחמו באויב הרבה יותר גדול, אבל ניצחנו. ניצחנו משום שנלחמנו למען הטוב והחירות. כעת, עם הרבה גאווה, אני עומד כאן כראש ממשלת ישראל, לצד ידידתנו הקרובה ביותר, ארצות הברית."

"נאמר כל כך הרבה פעמים שיש לנו ערכים משותפים, אבל לא מדובר בקלישאה. אנחנו אמנם אומרים את זה הרבה, אבל זאת פשוט האמת העמוקה. מדובר בערכים הבסיסיים ביותר, ערכים של חירות. העם היהודי הוא סמל לחירות בארה"ב, שהביאה את הדמוקרטיה ואת החירות לעולם כולו. ערכים של כוונות טובות, של שיתוף פעולה ועשיית טוב. פשוט להתעורר בבוקר ולנסות לעשות טוב, אפילו שאנחנו לפעמים לא מושלמים. בשבוע הבא נציין חצי שנה לממשלה החדשה. כשייסדנו אותה קראנו לה 'ממשלה של רצון טוב ורוח טובה'. הרוח הטובה הזאת היא לא רק פנימית, אלא גם בינינו לבין ארצות הברית." הוסיף בנט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר ראש הממשלה: "ברצוני להודות לנשיא ביידן ולממשלו על הידידות החמה, הפתיחות, ועל גישתם לשיקום התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, כדי שלא תהיה נחלתה של מפלגה אחת. אני ידוע שנעשה דברים גדולים רבים ביחד. ברוך שובך לישראל ובהצלחה רבה, ידידי".

ראש הממשלה נפגש לראשונה עם שגריר ארה"ב בישראל הנכנס
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח