מבזקיםפוליטי / מדיני

שרת החינוך: "שינינו את קווי המתאר של הפוליטיקה הישראלית"

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, נשאה היום (ראשון) דברים בוועידת הייסוד של מפלגת "תקווה חדשה".

דברי שאשא ביטון: "תחילה אני רוצה לאחל החלמה מהירה לאברהם אלמליח שנפצע אתמול בפיגוע בשער שכם. לוחמי מג"ב הגיבורים שלנו שמרו עלינו מנעו אסון כבד, ועל כך ראויים לכל הכבוד. לפני שנה, גדעון סער, באת באומץ והחלטת לצאת לדרך חדשה, להביא תקווה לישראל. עשינו את זה למרות הסקפטיות שהייתה באוויר, ואת כל מה שהבטחנו – קיימנו. הבטחנו להחליף את ביבי, להביא שינוי, לקחת את תיק החינוך ולהעביר את מעונות היום למשרד החינוך, הבטחנו להגביל כהונת ראש ממשלה. כל מה שהבטחנו קיימנו ואנחנו מקיימים."

בנוסף, אמרה שרת החינוך: "אם לא מפלגת "תקווה חדשה", לא היה קורה השינוי הזה. שינינו את קווי המתאר של הפוליטיקה הישראלית, ורק בזכותנו השינוי יימשך. אנחנו מובילים את עמדותינו בנחישות. נאבקנו בסגרים והיום ברור לכולם שסגרים הם לא אופציה. נלחמנו לפתוח את שנת הלימודים באחד בספטמבר. צמצמנו את הבידודים, והבאנו את הכיתה הירוקה. התנגדנו לאיכוני שב"כ והנה גם זה ירד מהפרק. אנחנו מובילים את הקו של מה שטוב לעם ישראל ולמדינה. כשרה המשימה שלי היא לצמצם את פערי השנתיים האחרונות – פערים רגשיים חברתיים ולימודיים. האלימות בחברה הישראלית מכה גם במערכת החינוך. כבר בימים הקרובים, נציג במשרד החינוך את תוכניתנו למניעת אלימות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמרה: "נקדם אוטונומיה למנהלים ולבתי הספר כדי שיוכלו לחלום ולהגשים למען התלמידים. ניתן גיבוי לצוותים החינוכיים כדי להחזיר להם את הכוח והגב שהם זקוקים להם. מעונות היום יעברו למשרד בחינוך בעוד חודש וכך ניצור רצף לימודי מגיל לידה ועד 18. באנו לעבוד למען הציבור. בממלכתיות ובשיתוף פעולה. הערב זו ההוכחה הטובה לכך שתקווה חדשה כאן כדי להישאר וביחד נעשה ונצליח. חג שמח לכולם."

ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון. צילום: אתר הכנסת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח