חדשות הארץמבזקים

70 עמדות טעינה חשמליות הותקנו בחניוני אחוזות החוף בתל אביב-יפו

בזמן שמכירות הרכבים החשמליים בארץ שוברת שיאים עם צמיחה של למעלה מ500% יש מי שנותנת מענה לטעינה חשמלית. בימים אלו, חברת "אחוזות החוף" של עיריית תל אביב-יפו השלימה התקנה של 70 עמדות טעינה של רכבים חשמליים בחניונים אותם היא מפעילה ברחבי העיר, במטרה להתקין כ80 עמדות טעינה נוספות בתוך מספר חודשים. עיריית תל אביב יפו באמצעות אחוזות החוף היא החלוצה בתחום, כאשר את הפיילוט החל בחניון גולדה לפני כשנתיים ביחד עם מילגם EV-Edge, חברת שירותי טעינת הרכב החשמלי המובילה מגזר המוניציפאלי בישראל, שזכתה במכרז של חניוני "אחוזות החוף" להתקנה והפעלה של עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

כ- 60 מתוך סך העמדות שהותקנו הן עמדות AC ו-10 עמדות DC שהותקנו בחניונים נבחרים. פריסת המטענים בחניונים וזמינותם ייוצגו על גבי יישומון ייעודי. כמו כן למערכת שנבחרה תכנת ניהול מתקדמת לביצוע בקרות וכיו"ב. המאמץ של חברת אחוזות החוף נועד לייצר וודאות עבור תושבים ומבקרים שמבקשים לעבור לרכב חשמלי ואין ברשותם עמדת הטענה פרטית, במקום המגורים או במקום העבודה. בנוסף לחניונים אלו, מכוונת החברה להתקין עמדות בחניונים נוספים כמו: מבני ציבור, חניונים פתוחים לציבור, בתחנות דלק, מרכזים שיקומיים, ומרכזים לטיפול באנשים עם מוגבלויות.

שרלי בן סימון, מנכ"ל אחוזות החוף: "אחוזות החוף, כחלק מהתכנית האסטרטגית שלה, שמה לעצמה מטרה להיות שחקן משמעותי בתחום הטעינה החשמלית בעיר תל אביב יפו. המערכת מאפשרת טעינת רכבים במטעני AC חדשים ובמטעני DC מהירים לשימוש לקוחות פרטיים ומסחריים כאחד, בשאיפה להגיע ל150 עמדות טעינה ברוב החניונים בשנה הקרובה, ואף להכין תשתית לקראת שת"פ עם מוניות חשמליות נגישות, לראשונה בתל אביב יפו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: באדיבות אחוזות החוף
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח