מבזקיםצבא וביטחון

המפכ"ל להורי הלוחמים שחיסלו את המחבל בשער שכם: "הם שני גיבורים, מחזק את ידכם"

המפכ"ל יעקב שבתאי קיים לפני זמן קצר (מוצ"ש) שיחות ועידה עם מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן יחד עם הוריהם של הלוחמת רש"ט ש' והלוחם רס"ר ל' שניטרלו את המחבל בכיכר שער שכם בירושלים.

המפכ"ל אמר להורי הלוחמים: "אני רוצה לשבח בפניכם את ילדכם, הלוחמת ש' והלוחם ל' שפעלו באופן נחוש, מקצועי ומהיר ובזכותם ניצלו הערב חיי אדם. אין לי ספק שלעם ישראל התווספו הערב עוד שני גיבורים בחג החנוכה."

המפכ"ל ציין בפני ההורים שהוא שוחח עם השר לביטחון הפנים ועם ראש הממשלה והדגיש בפניהם שהם פעלו כשורה וכפי שמצופה משוטרי ולוחמי משטרת ישראל באירוע מהסוג הזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר המפכ"ל להורים: "אני מחזק את ידכם. אנחנו מלווים את ש' ו- ל' באופן צמוד לרבות סיוע משפטי בתקווה שההליך יסתיים מהר ככל שניתן. המחבל הנתעב ניסה לרצוח אזרח ולאחר שהגיבו הוא ניסה גם לפגוע בהם והודות לתגובה שלהם האירוע הסתיים כשהמחבל מנוטרל וללא פגיעה נוספת לא באזרחים ולא בהם."

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן אמר להורים: "בהמשך למדיניות של המפכ"ל ולגיבוי הלוחמים, החיל ואנחנו כאן לצידכם בכל דבר שרק תצטרכו. כולנו צפינו בסרטון וראינו שהילדים שלכם גיבורים והם פעלו כפי שאנו מלמדים אותם ומצפים מהם כמגני האזרחים."

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח