מבזקיםצבא וביטחון

דיווחים פלסטינים: ישראלים נכנסו לרמאללה – והותקפו על ידי פלסטינים

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו לפני זמן קצר (רביעי) כי מספר ישראלים שנכנסו במכוניתם לרמאללה הותקפו על ידי פלסטינים- ורכבם הוצת. עוד על פי הדיווח, הישראלים נמצאים בידי המודיעין המסכל של הרשות הפלסטינית.

מארגון הצלה ללא גבולות יו"ש דווח כי מדובר באנשי חסידות ברסלב שהותקפו על ידי פורעים ברמאללה. וכי דווח שאחד מהם נפצע קל מפגיעת אבן בצלעות. לא היו נפגעים בנפש.

יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג הגיב על ניסיון הלינץ' ברמאללה: "בזמן שעשרות אלפי פועלים פלסטינים נכנסים ועובדים בישראל, חלקם באופן חוקי וחלקם שב"חים, ישראלי אחד שנכנס בטעות לרמאללה ניצל ברגע האחרון מלינץ'. תזכורת למי שממשיכים לתכנן כל מיני 'הטבות' לפלסטינים. מעבר לגדר נמצא אויב רצחני. במקום להעניק אישורי עבודה ואיחודי משפחות, מדינת ישראל צריכה להבהיר שהיא לא מוכנה לקבל את ההסתה בצד הפלסטיני".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר צה"ל נמסר כי "האזרחים יצאו בליווי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בתיאום עם כוחות הביטחון באזור. פרטי האירוע בבדיקה. נדגיש כי הכניסה לשטחי A אסורה ומסוכנת לישראלים."

שני האזרחים עברו בדיקה רפואית במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים, וכעת הם מועברים לתחקור משטרת ישראל. מתחקור ראשוני של האירוע, האזרחים טענו שנכנסו לרמאללה בשוגג בעת שהיו בדרכם ליישוב חשמונאים.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח