בידורמבזקיםפוליטי / מדיני

ליאור רז: "בעקבות פאודה שונתה הפרספקטיבה של הצעירים הערבים בעולם לאיך נראה ישראלי"

"טקס האור של ישראל" התקיים היום (רביעי) במשרד החוץ. האות הוענק לזוכים על ידי סגן שר החוץ עידן רול, שגם יזם את קיומו, באירוע גאלה שנערך במשרד החוץ. הזוכים מגיעים מתחומים שונים בהם ייצגו את ישראל בעולם על ידי הצטיינות בזירה המקצועית שלהם לצד פעילות למען תדמית ישראל בתקשורת וברשתות החברתיות.

צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

סגן שר החוץ עידן רול אמר באירוע: "מחקרים מראים שהיכרות עם ישראלי אחד או ישראלית אחת מגבירה את הסיכוי ליצירת תחושת חיבור לישראל. וזה בסוף כל הסיפור – הסיפור הישראלי לפני שהוא סיפור של אומה, של מדינה, הוא אוסף סיפורים של ישראלים על כל גווניהם. לסיפור הישראלי פנים רבות והוא הרבה מעבר לפן הביטחוני. ואתם מצליחים להביא בדיוק את זה לקדמת הבמה, דרך יצירה, טעמים, מצוינות וחדשנות".

צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

ליאור רז סיפר בנאום הזכייה שלו: "בעקבות פאודה שונתה הפרספקטיבה של הצעירים הערבים בעולם לאיך נראה ישראלי. עד הסדרה בעקבות הפרופוגנדה הערבית נתפסנו כקלגסים וכאנשים לא נחמדים. פתאום הם הבינו שאנחנו הרבה יותר מורכבים, הרבה יותר מעניינים ולפעמים עושים דברים טובים ולפעמים דברים רעים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

השחקנית שירה האס אמרה: "יש לנו בישראל סרטים וסדרות טלוויזיה שנמכרות בחו"ל, כמו שהן או לרימייק. יש לנו סרטים בפסטיבלים ויוצרים שמגיעים למקומות הגבוהים ביותר. יש לנו כל כך הרבה להתגאות בתרבות שלנו, אני באופן אישי מאוד מאוד גאה להיות ישראלית ולהיות חלק מהתרבות הישראלית".

צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

השף ברק יחזקאלי אמר: "הסיפור הישראלי זה האנשים עצמם והמגוון שלהם. האוכל מראה את זה הכי טוב. זה לא רק הקולינריה הישראלית, זה הטבח הישראלי, זה טבח בלי גבולות שלוקח את המציאות שאנחנו מתקיימים בה עם כל מגוון האנשים שיש פה ויש לו את היכולת לקחת את כל העולמות האלה ולחבר אותם לצלחת אחת עגולה ושלמה. אוכל זה דבר שמחבר, וכשזה מצליח לקרות שם מאותה נקודה אפשר להצליח גם בהמון דברים אחרים".

צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

הזוכים השנה: ליאור סושרד, שירה האס, תומר קאפון, היזם החברתי יוסף חדאד, עידן רייכל, ד"ר דורית ניצן, החוקרת קירה רדינסקי, קרן מרגלית, נטע ברזילי, ברק יחזקאלי, אלון לבנה, ליאור רז, אבי ישככרוף, מורן סמואל, היזמת החברתית סיוון יערי, ארטיום דולגופיאט, מורן אטיאס, הפעילה החברתית אשגר אררו, דני אבדיה, אסף גרניט, ונועה תשבי.

צילום: שלומי אמסלם, לע"מ
צילום: שלומי אמסלם, לע"מ
צילום: שלומי אמסלם, לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח