מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 19 בלע סמים ונעצר בכוונה – כדי להבריח אותם לתוך בית המעצר

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד יוסף גואנגיל (19) מנתניה, בגין החזקת סם שלא לצריכה עצמית. הנאשם בלע שמונה עשרה שקיות המכילות סמים בין היתר מסוג MDMA, LSD, חשיש וקוקאין ולאחר מכן דיווח על עצמו למשטרה דיווח שווא בגין עבירת רכוש, על מנת להביא למעצרו מתוך כוונה לפלוט את הסמים בבית המעצר ולהפיצם לעצורים אחרים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אור גוטמן, עולה כי במהלך חודש נובמבר, בלע הנאשם שמונה-עשרה שקיות המכילות כמויות שונות של סמים מסוג קוקאין, MDMA, LSD, בופרנורפין וחשיש מתוך כוונה לפלוט אותן בבית המעצר "אבו כביר" ולהפיצן לעצורים. לאחר שבלע את הסמים המסוכנים, וכדי להוציא את תכניתו אל הפועל, הטמין בכיסו שקית ובה אבקה הנחזית לסם מסוכן. בהמשך לכך התקשר הנאשם או מי מטעמו למשטרה ומסר דיווח על אדם המנסה כביכול לפרוץ לרכב בתל אביב, כשהתיאור הנלווה תואם לתיאורו החיצוני של הנאשם, וזאת במטרה להיעצר כדי שיוכל להחדיר את הסמים המסוכנים לבית המעצר ולהפיצם. בעקבות הדיווח הגיע סיור של משטרת ישראל למקום, זיהה את הנאשם, ערך חיפוש על גופו במסגרתו נתפס הסם המדומה, ועצר את הנאשם. בהמשך לכך, בבית המעצר, התגלו הסמים המסוכנים שהיה בגופו של הנאשם.

בבקשת הארכת המעצר ציין עו"ד גוטמן כי: "המשיב בלע והכניס לגופו כמות גדולה של סמים מסוכנים ונשא אותם בגופו תוך סיכון ממשי לחייו שאף הצריך את אשפוזו וניתוח להוצאת שקית חומר מגופו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button