חדשות הארץמבזקים

חברת החשמל מתריעה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי

כבר מעל לחצי שנה מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות, המדווחים על ניסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון), המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם, כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

חדשות מבזק לייב - MivzakLive - גוגל חדשות - Google News

בימים האחרונים מופצות הודעות לנייד של הלקוחות – המבקשות מהלקוח להסדיר את חובו בחשבון בהקדם האפשרי, כולל קישור לאתר אינטרנט, כביכול מטעם מחלקת גביית חיובים של חברת החשמל. בלחיצה על הקישור הלקוח מתבקש להקיש תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של חברת החשמל ומשם מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.

חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל: https://www.iec.co.il/. בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון .

אין להתייחס או להשיב לפניה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

חברת החשמל מתריעה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי
באדיבות דוברות חברת החשמל
חברת החשמל מתריעה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי
באדיבות דוברות חברת החשמל

רוצים לכתוב באתר או לנהל טור?
לחצו כאן ושלחו לנו הודעה

Back to top button
דילוג לתוכן

זיהינו שאתם משתמשים בחוסם פרסומות

אתר חדשות מבזק לייב פועל מסביב לשעון בכדי לספק לך את המידע באופן הכי מקצועי ומהיר. השירות שלנו ניתן לגולשים בחינם לחלוטין ואיננו גובים שום תשלום! המעט שאתם יכולים כדי להביע את הערכתכם ולסייע לנו בכדי שנמשיך לספק לכם את החדשות בצורה מיטבית הוא לאפשר את הצגת הפרסומות. עם זאת אנו מכבדים כל אדם ונבין אם תבחר שלא להמשיך לצרוך מאיתנו את החדשות. תודה על ההבנה!