חדשות הארץמבזקים

הפרסומאית ואשת העסקים ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג, המוכרת בשמה המסחרי ג.יפית, הלכה הבוקר (שלישי) לעולמה בגיל 70 לאחר מאבק במחלה קשה. גרינברג הייתה הבעלים של קבוצת הפרסום "ג. יפית תקשורת", והתפרסמה במיוחד החל משנות ה- 90 בזכות תשדירים ופרסומות בהם היא המליצה לרכוש מוצרים כאלו ואחרים, בהתבסס על מחקים שהיא ערכה לכאורה. יפית נחשבה למותג חזק בתחום הצרכנות. הלווייתה תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין בקריית שאול.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, כתבה על חברתה הטובה: "איבדתי אותך היום חברת אמת שלי, כבת משפחה היית לי, כל כך אהבתי והערצתי אותך. הכרנו לפני שנים רבות ומה שישר חיבר בינינו ויצר משולש חברות- שלי, שלך ושל מאיר שמיר- זה ששלושתינו בוגרי שבט "להגשמה" של בני עקיבא. יפית, את היית דוגמה לכך שהשמיים הם לא הגבול! היית חרוצה, פעלתנית, דעתנית ומוכשרת, בשתי ידייך הקמת מפעל חיים של ממש. גם בתקופה האחרונה שחווית סבל נוראי וקושי רב, והיה קשה לך לדבר, אמרת שאת מסכימה שרק אני אבוא לבקר אותך. את שהקפת את עצמך בכל כך הרבה חברים, שאהבת את כולם, לא היה בך כבר הכח להמשיך ולארח כפי שנהגת כל חייך."

פרייברג המשיכה: "המילים האחרונות שלך היו "למרות הכל – יהיה טוב" – רצית לחזק את כולם. אני בטוחה שבשמיים יקבלו אותך באותה אהבה ענקית שהענקת לכל מי שהכיר אותך. אני רוצה מכאן לחזק את בנך אייל, רעייתו והילדים. את אישך, בני, שהיה שם בשבילך יום ולילה ואת כל בני המשפחה שליוו אותך לאורך כל הדרך הקשה. אני שולחת לכם את תנחומיי הכנים. יהי זכרה ברוך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רן אליהו

Back to top button