מבזקיםמשפטי/פלילי

פרשת רצח וחטיפת הנער נסים שטרית ז"ל: הצהרת תובע ראשונה הוגשה נגד אחד החשודים במעשה

פרשת ניקיון כפיים: משטרת ישראל ממשיכה בחקירת מקרי הרצח וההיעדרות שהתרחשו באזור ירושלים לפני מעל שלושה עשורים וקרובה לסיומה. לאחרונה חלה התפתחות משמעותית בחקירה כשחוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים חשפו וביססו תשתית ראייתית לכך שהנער נסים שטרית ז"ל נחטף ונרצח לפני כ-35 שנים. היום (שני) הוגשה על ידי הפרקליטות הצהרת תובע ראשונה נגד אחד החשודים במעורבותו באירוע הרצח שארע בשנת 1986.

פרשת היעדרותו של נסים שטרית ז"ל נחקרה לאורך השנים, ולאחרונה הצליחו חוקרי ימ"ר ירושלים להשיג פריצת דרך משמעותית שאפשרה את מעצרם של מספר מעורבים במעשה הרצח והחטיפה. כמו כן הצליחו חוקרי היחידה המרכזית לאסוף ראיות ולחשוף כי הנער נחטף ונרצח עוד בשנת 1986.

בימים האחרונים, היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים השלימה את חקירת אחד המעורבים ברצח וחטיפת הנער נסים שטרית ז"ל לפני כ-35 שנים. לאחר שביססה נגדו תשתית ראייתית למעורבותו בחטיפה וברצח, היום הגישה נגדו פרקליטות מחוז ירושלים הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום במהלך הימים הקרובים. מעצרו של החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-60 לחייו, הוארך היום בחמישה ימים, עד יום שישי הקרוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקרי המשטרה הצליחו בחלוף שנים רבות ובהיעדר גופתו, לחשוף את האמת מאחורי היעדרותו ולעצור את החשודים במעורבות במעשה החטיפה והרצח.

החקירה מנוהלת מראשיתה בליווי פרקליטות מחוז ירושלים, והיום הוגשה הצהרת תובע ראשונה נגד אחד החשודים במעשה הרצח והחטיפה משנת 1986. החקירה בנוגע ליתר המעורבים שנעצרו בחשד למעורבותם במקרה רצח זה ובתיק רצח אבי אדרי ז"ל נמשכת.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן התייחס להתפתחות בחקירה והצהרת התובע שהוגשה היום ואמר: "הצהרת התובע הראשונה שהוגשה היום נגד אחד החשודים במעורבות ברצח וחטיפת הנער נסים שטרית ז"ל, היא תולדה של חקירה מאומצת ומורכבת שהתנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בליווי הפרקליטות. לא חסכנו משאבים ואמצעים בחקירה וגם בחלוף שנים ארוכות, החוקרים לא הרפו מהחתירה לאמת וביצעו אינספור פעולות חקירה משמעותיות, מורכבות ויצירתיות שהובילו לפריצת הדרך וחשיפת האמת מאחורי היעדרותו. מדובר בעדות נוספת לכך שאנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו בכדי להגיע לכל רוצח ולפענח כל מקרה רצח גם בחלוף שנים רבות. אני סמוך ובטוח שהעמל רב שהשקיעו החוקרים מסביב לשעון יביאו לסיום הפרשה, לצדק, למיצוי הדין עם המעורבים ולמעט מזור לבני המשפחה".

ניסים שטרית ז"ל. צילום מסך: כאן 11
Back to top button