כלכלהמבזקים

רה"מ ושר האוצר סיכמו: דמי הקיום למשרתי השירות הלאומי יועלו ב-50%

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, אביגדור ליברמן, סיכמו היום (שני) על העלאת גובה דמי הקיום ('דמי הכיס') למשרתי השירות הלאומי ב-50%. בהתאם, יועלה גובה דמי הקיום הבסיסיים למשרתי השירות הלאומי החל מחודש ינואר 2022 ויעמוד על כ-810 ש"ח בחודש, במקום 540 ש"ח כיום. עלות ההחלטה, שתיכנס לתוקף לאחר אישור ועדת התעריף של הכנסת, הינה כ-60 מיליון ש"ח, אשר יוקצו מתקציב משרד רה"מ ומשרד האוצר.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר: "בנות ובני השירות הלאומי עושים עבודת קודש במשך שנים ארוכות, בכל רחבי הארץ, ונותנים את הלב והנשמה למען עם ישראל. אנחנו מעריכים ומוקירים אותם – במעשים, לא במילים. כמו שהעלינו את שכר חיילינו ששומרים על ביטחון ישראל, כך היה ראוי להעלות את שכר השירות הלאומי – ואת זה אנחנו עושים היום. זו בשורה גדולה ומשמחת. אני רוצה לומר לבני ובנות השירות הלאומי – אנחנו אוהבים אתכם. אני רוצה להודות לידידי, שר האוצר ליברמן, על שיתוף הפעולה וליו"ר סיעת ימינה, ח"כ ניר אורבך, שפעל רבות למען הנושא".

שר האוצר, אביגדור ליברמן, הוסיף: "העלנו את דמי הקיום של חיילי הסדיר בצה"ל, ובה בעת מעלים את דמי הקיום של משרתי השירות הלאומי. צעד זה מתווסף לשורת צעדים לעידוד שילוב הצעירים בתרומה למען מדינת ישראל, הן במסלולים של צה"ל והן במסלולים של שירות לאומי אזרחי מתוך הוקרה על פעילותם החשובה למען החברה. נמשיך להביע הערכה למשרתים – לא רק במילים אלא גם במעשים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח