חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמו של הנאשם במעשה מגונה בילדה בת 5 בגן שעשועים ברחובות

בית המשפט נעתר לבקשת פרקליטות מחוז מרכז והתיר היום (ראשון) לפרסם את שמו של הנאשם יצחק נהרי, בן 55 מרחובות, אשר כנגדו הוגש לאחרונה כתב אישום בגין מעשה מגונה בקטינה, אותו ביצע בשכנתו בת ה-5 בגן שעשועים בעיר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מיטל אילן, הקטינה הגיעה ביחד עם אביה לגן שעשועים בעיר רחובות, שם פגשו בנהרי, עמו יש להם היכרות כמי שגר בשכנות אליהם, ואף בירכוהו לשלום. בשלב מסוים התרחק האב מן המקום, ואילו נהרי ניצל זאת על מנת לסמן לקטינה לגשת אליו, נצמד אליה והחל מלטף את רגלה ובטנה ובהמשך גם הפשיל מכנסיו, תפס בידה והניח אותה את על איבר מינו. כך עשה מספר פעמים, כאשר בכל פעם שאבי הקטינה מסתכל לכיוונם, חדל הנאשם ממעשיו, מכסה את איבו מינו, ומחייך לעברו. בהמשך עזב אביה של הקטינה את המקום, אז ניצל זאת נהרי כדי לחשוף בשנית את איבר מינו בפני הקטינה, נגע בו, הכניס את ידו למכנסיה ונגע באיבר מינה ובישבנה. כל זאת, במקום נכחו אנשים נוספים, אשר הבחינו במעשיו וקראו לו לחדול מהם, עד אשר אחד מהם ניגש וליווה את הקטינה לביתה.

במקביל לכתב האישום, הוגשה נגד נהרי גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה ציינה עו"ד אילן: "מסוכנותו של המשיב מתחדדת נוכח העובדה כי המעשים נעשו בגינה ציבורית, לאור יום… מעשיו של המשיב נעשו ללא כל מורא או שליטה בדחפיו, תוך שהוא פועל בתחכום ובמניפולטיביות, הציג עצמו כמיודד עם המשפחה, ניצל את תמימותה של הילדה, הפסיק את מעשיו וכיסה את איבר מינו לפרקים….פער הגילאים העצום כמו גם העובדה שמעשיו של המשיב הופסקו אך הודות לתושיית עדי ראייה במקום…"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח