מבזקיםפוליטי / מדיני

דגל "ישראל הפלסטינית" הונף היום ברחבי הארץ כחלק ממחאה על קשרי רע"ם וחמאס

לקראת העצרת המרכזית שתיערך בכיכר הבימה בשבוע הבא ובהמשך למאבק בעקבות התנהלותה של ממשלת ישראל, בעניין הקשרים בין אנשי רע"ם לחמאס בעזה, על זהותה היהודית של מדינת ישראל, פעילי מחאת 'הקו האדום', תלו היום (ראשון) דגל ממשלת "ישראלית פלסטינית" מחאתי ברחבי המדינה.

צילום: מטה מחאת 'הקו האדום'

אנשי מחאת "הקו האדום" תלו דגלי ישראל מחאתיים בהם מופיע לצד המגן דוד- סמל הסהר המוסלמי, במספר מוקדים כמו : במועצת בקעת הירדן כנגד יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני, בשער שכם, הכותל הדרומי ובעיר לוד. זה לקראת עצרת המרכזית בכיכר הבימה שתתקיים בשבוע הבא בהשתתפות חברי כנסת, אישי ציבור ורבנים.

צילום: מטה מחאת 'הקו האדום'

על פי המארגנים, נושא המחאה הוא סביב התנהלותה של הממשלה, בנושא הקשרים שנוצרו בין אנשי רע"מ לאנשי חמאס בעזה, הפוגעים בזהותה היהודית של מדינת ישראל, ועל התנהלות הממשלה שמקדמת את מדינת כל אזרחיה, תוך שהיא מתעלמת מזהותה היהודית של מדינת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מטה מחאת הקו האדום, יואל שילה, אמר כי: "אנחנו אומרים היום בקול ברור שאנחנו נגד התנהלותה של ממשלת ישראל. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכיום היא בפעולותיה מנסה לטשטש את זהותה. דגל ישראל עם מגן דוד ולצידו הסהר המוסלמי משקף איך הממשלה הזאת מתנהלת מול אנשי חמאס ופוגעת בזהותה היהודית של ארצנו הקדושה. אין לגיטימיות לממשלה הזאת ואנחנו לא מקבלים אותה. אנחנו נמשיך להיאבק שמדינת ישראל תישאר מדינה יהודית".

Back to top button