חדשות הארץמבזקים

דורשים ביטחון: תושבי בנימין דורשים משר הביטחון "אגרוף ברזל נגד הפורעים"

את הדלקת נר ראשון של חנוכה, ציינו היום (ראשון) יחד שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי במוצב ליד היישוב שילה בבנימין. הם נפגשו עם סגן ראש מועצת בנימין, רפול אנגל ונציגי תושבים מהיישובים מעלה לבונה ואזור שילה, שהציפו בפניהם את ההידרדרות במצב הביטחוני ואת אירועי הטרור המתגברים שחווים המתיישבים בכבישים מצד פורעים ערבים.

סגן ראש המועצה רפול אנגל, ברך את הובלתו של מח"ט בנימין אל"מ אליאב אלבז והודה לשר ולרמטכ"ל שהגיעו לציין את חג החנוכה היכן שאירעו הקרבות שניהלו המכבים נגד היוונים.

מלבד בעיית הביטחון, אנגל העלה בפניהם גם את תופעת ההשתלטות הערבית על שטחי יהודה ושומרון ואמר כי המדיניות הנוכחית מגלה אוזלת יד אל מול מכונה דוהרת של הרשות הפלסטינית והאיחוד האירופי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה ישראל גנץ: "נעשות כאן פעולות חשובות ואמיצות מצד החטיבה. אבל המסר מגבוה חייב לקבוע שאין הכלה לאף ארוע של זריקות אבנים. כשנניף אגרוף ברזל נגד הפורעים, השקט יחזור מהר מאד. הלוחמים זקוקים לגיבוי ולרוח המפקד".

בקשר להשתלטות הערבית על שטחי יו"ש, הוסיף ישראל גנץ: "מדינת ישראל נמצאת בלב מערכה מדינית גורלית על עתידה. זו מלחמה שמתבצעת בשקט והדרג המדיני שמכיר את הנעשה חייב להתעשת ולבלום את פעולות הפלסטינים".

צילום: דובר צה"ל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח