חדשות הארץמבזקים

"גשר בין החברה החרדית לבין צה"ל": שר הביטחון בהדלקת נר ראשון עם חיילי גדוד נצח יהודה

שר הביטחון, בני גנץ, הדליק היום (ראשון) נר ראשון של חנוכה עם חיילי גדוד נצח יהודה, יחד עם ראש האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון משה צין, הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט ונציג המשפחות השכולות.

שר הביטחון גנץ אמר: "אני מבקש להביע הערכה לגדוד נצח יהודה על המשימות שמתבצעות לעיתים תחת קשיים ואתגרים ולחיילים ולמפקדים על היותכם גם לוחמים וגם גשר בין החברה החרדית לבין צה"ל. לאורך השנים וגם בחג החנוכה הנס נוצר על ידי אנשים ומה שמחזיק את האנשים זה רוח הלחימה והכוח, לצד הערכים והמוסר שסביבם אנו מתלכדים. אנחנו מלאי הערכה ללוחמים ולכל חיילי צה"ל השומרים עלינו בכל החזיתות ובכל האמצעים ולאחל לכם ולכלל חיילות וחיילי צה"ל, נכי צה"ל ובני המשפחות השכולות חג חנוכה שמח".

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי: "אחדות ישראל באה לביטוי בצורה הטובה ביותר בצה"ל. צה״ל הוא הזדמנות נדירה של עם ישראל לקחת אנשים שלא היו נפגשים ובאופן טבעי לחבר ביניהם, צה״ל הוא לא כוח היתוך הוא כור איחוד. הגדוד הזה, נותן הצצה למה שקורה בצה״ל, אנשים מרקעים שונים, ממקומות שונים בארץ, דתיים, חילוניים, מסורתיים – כולם יחד מתגייסים לצה״ל ומשרתים בטנק, בבטן הצוללת ובסוללת כיפת ברזל. לוחמי צה"ל הם המכבים המודרניים. גאה בכם וסומך עליכם״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני ודובר צה"ל
צילום: אריאל חרמוני ודובר צה"ל
Back to top button