מבזקיםפוליטי / מדיני

הרב דרוקמן התפקד למפלגת 'הציונות הדתית'

ערב ההכרזה הרשמית על המפקד הגדול למפלגת 'הציונות הדתית' הגיע יו״ר המפלגה ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ לביתו של זקן רבני הציונות הדתית וראש ישיבות ואולפנות בנ״ע הרב חיים דרוקמן שהתפקד ראשון וקרא לציבור הרחב להצטרף ולהתפקד גם כן.

עם התפקדותו למפלגת הציונות הדתית אמר הרב חיים דרוקמן : ״אני שמח להתפקד למפלגת הציונות הדתית. הציונות הדתית היא הנשמה של מדינת ישראל ויש מן ההכרח שמי שמזדהה עם השלמות הזאת תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל כיחידה אחת שיבוא ויתפקד. יש צורך בציבור ענק, בציבור ענק של רבבות שמזדהים עם העובדה שאנחנו רוצים זהות יהודית למדינה. הציונות הדתית היא זאת שתוביל למציאות הטבעית הזאת, שחזרנו לארצנו כדי להיות מדינה יהודית. יבואו רבים רבים, ויהיה מחנה גדול וענק, שביטויו יהיה כמובן בתחום הפוליטי שיכול להשפיע על מדינת ישראל כולה אז חזק ונתחזק בעד עמנו, בעד מדינתנו והשם יצליח בעדנו״.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ הודה לרב דרוקמן: ״הבטחנו ואנחנו בשעה טובה מקיימים. אנחנו יוצאים למפקד ולדמוקרטיה, מתחילים מאפס. יש פה הזדמנות לכולם כולם להיות שותפים. וכל כך סמלי שהמתפקד הראשון שפותח את ספר המתפקדים זה מורנו ורבנו הרב דרוקמן. עם המסירות נפש הגדולה, עם האהבה הגדולה, והאמונה הגדולה והנחישות הגדולה והאחריות הגדולה. כולנו תלמידיו. באמת תודה רבה לרב על כל התמיכה וההוראות וההנחיות והעצות והאצלה הגדולה שאנחנו מקבלים מהרב לכל אורך הדרך. אנחנו ממשיכים את הדרך הזו ועושים אותה בגאון מרימים דגלים גבוה בונים מחנה מגבשים מאחדים פותחים שורות. ובעזרת ה' נעשה ונצליח.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוד וייל
צילום: דוד וייל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח