חדשות הארץמבזקים

כוחות מד"א ערוכים לאבטח רפואית את אירוע רכיבת האופניים 'סובב כנרת'

מגן דוד אדום ערוך לאבטח רפואית את אירוע רכיבת האופניים "סובב כנרת 2021", שיתקיים ביום שבת (27.11), ובו צפויים להשתתף, אלפי רוכבי אופניים, שירכבו במגוון מסלולי רכיבה, בהם הקפה מלאה של הכנרת באורך 60.5 ק"מ, הקפה חלקית באורך 31 ק"מ ומסלול משפחתי באורך 12 ק"מ.

בשטח האירוע ולכל אורך מסלול הרכיבה יפרשו כוחות מד"א באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים. אופנועי מד"א וחוליות מגישי עזרה ראשונה ינועו עם ציוד רפואי על המסלולים לצד הרוכבים על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך. מסוק מד"א ישהה בכוננות גבוהה. בנקודת הסיום יוקמו אוהלי מיון עם מיטות-טיפול-נמרץ שיאויש ע"י חובשים ופאראמדיקים של מד"א ובהן יוצב ציוד רפואי מתקדם הכולל גם ברכות מים עם קרח שמטרתם לקרר במהירות נפגעים ממכות חום קשות, בנוסף יוקם בנקודת הסיום אוהל לטיפול בנפגעים קלים.

מנהל מרחב ירדן במד"א, אורן אביטן: "סביב הכנרת יפרשו פראמדיקים, חובשים ומגישי עזרה ראשונה, על מנת לאפשר את קיום האירוע הספורטיבי, ולהבטיח הגשת סיוע רפואי מהיר, איכותי ומקצועי, בכל צורך שעלול לעלות. אני קורא לרוכבים המשתתפים לנהוג באחריות, להרבות בשתיית מים, לחבוש קסדה, ובמקרה הצורך לא להסס ולהזעיק את כוחות מד"א הפרושים בשטח, בקו החירום 101 או באמצעות יישומון אפליקציית 'מד"א שלי' שמאתר את מיקום המתקשר ומסייע לצוותי מד"א להגיע מהירות למקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מסוק מדא בכנרת צילום דוברות מדא
צילום: דוברות מד"א
חירום של מדא צילום דוברות מדא
צילום: דוברות מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח