צרכנות

הנהלת חשבונות באופן עצמאי: חיסכון כספי, ניהול מבוקר וצמצום טעויות אנוש

הנהלת חשבונות הוא מקצוע עתיק יומין שהיה מאופיין בעבר בעבודה סיזיפית; תיוק, הקלדה רישום, פקודות יומן והתאמות. הכל היה יותר מסובך. לא ניתן היה לנהל שום תהליך מבלי להשתמש בדף ועט. ערמות שלניירת הצטברו על השולחן, חשבוניות לעיתים אבדו, ניירות התקמטו.

היום באמצעות השימוש בתוכנת הנהלת חשבונות עצמית כל בעל עסק יכול להפוך למנהל חשבונות עבור העסק שלו, ובכך להבטיח שהעבודה תעשה בצורה מדוקדקת, מותאמת אישית והכי חשוב בחיסכון כספי של עשרות אחוזים בכל חודש.

תנו לי להמחיש לכם: הנהלת חשבונות לעוסק מורשה קטן עולה כ 400 ש"ח לחודש. עם התוכנה להנהלת חשבונות וניהול עסק של פייפר , אתם תשלמו כ39 ש"ח בחודש, כלומר מדובר בחסכון של 90%!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבל רגע. מה זה בכלל הנהלת חשבונות?

מלאכת הנהלת החשבונות היא מושג רחב לכמה נקודות פשוטות. ביניהן רישום הל הוצאות והכנסות, הפקת חשבוניות ללקוחות, דיווחם של מע"מ ומס הכנסה ודוחות שנתיים.

תוכנת הנהלת חשבונות תאפשר לכם כבעלי עסק לנהל את החשבונות שלכם באופן עצמאי! ולנהל מעקב צמוד ושוטף אחר כל התנהלות פיננסית שקורית בעסק שלכם. מדובר בניהול עצמי הדוק שיאפשר לכם להוציא ולנתח כל נתון שתרצו בכל זמן שתרצו. בזכות ניתוח הנתונים שלכם אתם תוכלו לבחון את ההתנהלות השוטפת בעסק ולהחליט עם לשמר או לשפר את ההתנהלות העסקית שלכם.

ההתנהלות הופכת הרבה יותר פשוטה. היתרונות בניהול עצמאי משמעותיים מאוד! ומאפשרים לכם כבעלי עסק לשחרר איפה שצריך ולשים אצבע איפה שצריך. כל החלטה שתקבלו תהפוך מושכלת ולא על בסיס הרגשה, וכבעלי עסק ההתנהלות תהיה איכותית ומקצועית כפי שאתם מצפים מעצמכם שתהיה.

עם השימוש בPAYPER אתם תוכלו להפיק חשבוניות בקבלות במהירות ובנוחות. תוכלו לשלוח אותן גם לכל מקום, לכל משתמש, באמצעות כל מכשיר שברשותכם, גם באמצעות הטלפון הנייד או הטאבלט.

המערכת היא מערכת סופר נוחה וידידותית למשתמש. בין אם אתם עסק קטן, בינוני, גדול, עוסק פטור או מורשה, מכל תחום שהוא, אתם תגלו כמה ערך מוסף יש לפייפר עבורכם. אנחנו כאן כדי להקל על עומס העבודה שכם וכדי שאת הכסף שלכם תוציאו על מה שבאמת צריך.

פקודת יומן

הכוונה היא לרישום מקורי של עסקה בספר החשבונות. מטרתה על איזון הסכומים שנרשמו. היא מראה את פעולות החובה והזכות ומספקת פרטים וחישובים שונים שתומכים ברישום שנעשה.

אם נפשט את הדברים, פקודת יומן היא רישום הוצאה עבור עוסקים מורשים ופטורים. מאופיינת מצד אחד, שהוא צד החובה, בסוג ההוצאה לדוגמא הוצאות רכב, טלפון, כיבוד וכו׳ ומהצד השני, צד הזכות, יתועד הכסף ששילמנו עבור השירות.

רישום פקודה בשיטה זו, השיטה הדו צידית, עבור חברות בע״מ ועמותות, נקראת גם הנהלת חשבונות כפולה, מאופיינת מצד החובה בסוג ההוצאה ומצד הזכות בשם הספק.
הסתבכתם? תנו לנו לעשות לכם סדר.

פייפר מאפשרת לכם לבצע גם את הנהלת החשבונות הדו צידית מבלי להיות אשפים בתחום. פקודות היומן יירשמו באופן אוטומטי! המערכת תחלץ את הנתונים מתוך החשבונית: תאריך, מספר אסמכתא, שם ספק, ח״פ של הספק, הסכום לפני מע"מ, סכום המע"מ והסכום הכולל לתשלום. לכם יישאר רק לאשר את החשבונית ולסווגה בהתאם לסוג ההוצאה וסוג העסק ששלכם.

משפרים ביצועים עסקיים

בעזרת תוכנה עצמאית לניהול חשבונות, אתם תוכלו לחסוך את העלות היקרה של כל הממשקים בעסק, של ניוד לרואה החשבון, של ניירת ושל כוח אדם מיותר. גם תהליך הגבייה עובר ייעול בעת המעבר לפייפר, הממשק כל כך פשוט ונוח כך שכבר מההתחלה אתם תוכלו לממש 100% מהפוטנציאל העסקי שלכם. התוכנה לניהול עצמאי של הנהלת החשבונות לא מצריכה תשתיות מיוחדות. מדובר בפתרון מושלם לעסק שלכם שיעזור לכם ליצור בקרה, שליטה וייעול.

היתרונות העיקריים בניהול חשבונות באופן עצמאי:

  1. חיסכון כספי – בחישוב פשוט: עלות ממוצעת של ניהול חשבונות אצל רואה חשבון היא כ300 ₪. בניהול עצמאי ניתן לחסוך כ2500 ש"ח בשנה!

  2. ניהול מבוקר – כשתהיו אחראים לניהול החשבון שלכם, תדעו בצורה הרבה יותר מדויקת ובכל זמן נתון מה המצב תנועת הכספים שלכם, וכך תוכלו להיות תמיד עם יד על הדופק.

  3. צמצום טעויות אנוש – כולנו בני אדם וכולנו טועים בדרך כזו או אחרת. אבל כשאנחנו אחראיים לכסף של עצמנו, אנחנו מקפידים על הדברים הקטנים וכל העיניים שלנו נשואות לטובתנו ולטובת האינטרסים שלנו. לא תצטרכו להאציל סמכויות בידי בעלי מקצוע רבים, אלא להיות אחראים לעצמכם.

היום יותר מתמיד

הגיע הזמן לקחת חלק במהפכה הדיגיטלית שתהפוך אתכם למנהלי החשבונות של עצמכם מבלי לשבור את הראש ועם חיסכון של אלפי שקלים בשנה. מערכת ניהול החשבונות של פייפר תזניק אתכם קדימה ותהפוך אתכם למובילים בתחומכם.

יכולות המערכת הן רבות וטובות, החל מניהול הוצאות הנהלת חשבונות, הפקת מסמכי הכנסה, ניהול מלאי, מכירות וסוכנים, מערכת לניפוק סחורה, עד הגעה ללקוחות הקצה חיבור עם חברת השליחויות שמעבירה את הסחורה שלכם ממקום למקום.
תיהנו מהתאמה אישית, API מלא וגמיש מול מגוון אתרים בבניה עצמית ואתרי סחר (כגון שופייפי, וויקס, וו קומרס ועוד).

בקיצור, מתקדמים אח שלי. לחצו כאן

תמונה

תמונה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח