חדשות הארץמבזקים

הרב קנייבסקי בתום מפגש עם בכירי הרופאים: "צריך לחסן את הילדים!"

לאחר אישור ה-FDA ומשרד הבריאות לחיסון פייזר לילדים בגילאי 5 ומעלה, ועל רקע תחילת מבצע החיסונים לילדים, התקיים דיון במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. בפגישה נטלו חלק שלושה מבכירי הרופאים בישראל העוסקים באופן שוטף בהתמודדות עם נגיף הקורונה.

הרופאים הבכירים, ראש צוות המומחים של ׳מגן ישראל׳ ומנהל מערך החדשנות ומכון המחקר של ׳כללית׳ פרופ' רן בליצר, פרוייקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא, רופאו האישי של שר התורה ד"ר משולם הרט, מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי ומנהל מטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות מני חדד ביקשו לשמוע את דעת התורה בנוגע לחיסוני ילדים, לקבל את ברכתו למבצע החיסונים בגילאים אלה ולדון בדרך הנכונה לעודד התחסנות תלמידים ותלמידות במוסדות החינוך בציבור החרדי.

WhatsApp Image at
צילום: ללא קרדיט

פרופ' זרקא הציג לפני הגר"ח את אישורי ה-FDA, משרד הבריאות ואת חוות הדעת של גדולי הרופאים וכן את הנתונים על יעילות ובטיחות החיסונים גם לבני 5 ומעלה. בהמשך דבריו הוסיף פרופ' זרקא כי קיימת מגמת עליה בתחלואת הקורונה, וכי הנתונים מצביעים על כך שהתחלואה כעת היא בעיקר בקרב ילדים שלא יכלו להתחסן עד כה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
WhatsApp Image at
צילום: ללא קרדיט

פרופ' בליצר הרחיב את היריעה והציג נתונים לאחר התחסנות בקרב מיליוני ילדים בארצות הברית, וממחקרים עדכניים שנערכים בארץ וברחבי העולם על חיסוני הילדים, וסיכם כי התועלות והיתרונות הבריאותיים לילדים שיחוסנו נגד נגיף הקורונה, עולים בעשרות מונים על הסיכונים ותופעות הלוואי מהחיסון.

גם ד"ר משולם הרט הסביר על חשיבות חיסון הילדים, על הבעיות הרפואיות והסיבוכים שהתגלו בקרב ילדים שחלו בקורונה.

WhatsApp Image at
צילום: ללא קרדיט

הגר"ח האזין לדבריהם של הרופאים ולאחר ששאל, חקר והתעניין כי התקבלו הנתונים ותוצאות המחקרים בנוגע לאיזון בין בטיחות ויעילות החיסון וסיכוני המחלה, אמר כי צריך לחסן את הילדים מגיל 5 ומעלה. הגר"ח בירך את המתחסנים הצעירים בבריאות איתנה ואת עובדי מערכת הבריאות בברכת הצלחה.

Back to top button