כלכלהמבזקים

הסכם קיבוצי חדש לנהגי החברה לפיתוח השומרון

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, ועד העובדים והחברה לפיתוח השומרון חתמו היום (ד') על הסכם קיבוצי לנהגי החברה. ההסכם, שיחול על כמאה נהגי החברה, כולל בתוכו תוספות שכר בהתאם לוותק.

נהגי החברה יזכו במסגרת הסכם חדש זה לתוספות שכר של עד 500 שקלים, תוספת של 1% לשכר היסוד בכל שנה, הגדלת השתתפות החברה בהחזרי האש"ל ומענקים כספיים. בנוסף, עובדים עם ותק של יותר מ-16 שנה יקבלו תוספת שכר נוספת.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי: "נמשיך להביא בשורות וחיזוקים לאדם העובד בכלל, ולנהגי האוטובוס בפרט. בימים אלה אנחנו שוקדים על הסכם ענפי שיעניק חיזוק נוסף לעשרות אלפי הנהגים בתחבורה הפרטית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ״ל החברה לפיתוח השומרון רובי טלמן: "אני מברך על ההסכם. אנחנו בחברה רואים לנגד עינינו את טובת העובדים, ושמחים על שיפור התנאים אשר מבטא את הערכתנו אליהם. אני מודה לשותפיי לדרך ולכל העוסקים במלאכה. מאחל לכולנו המשך עבודה פורייה ומשותפת לעוד שנים רבות".

הובילו את המו"מ לחתימת ההסכם: מנהלת חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה ענבל סופרו, יועצת משפטית לאיגוד עובדי התחבורה עו"ד נטלי שוכוביצקי, ראש תחום בכיר מרחבים באגף לאיגוד מקצועי עו"ד גלי שטיינברג, סמנכ"ל אגף כלכלה אדם בלומנברג; ועד עובדי החברה – יוסי וקלסר, אשר מנדל, יוסף גרין; ומצד החברה לפיתוח השומרון: יו"ר דירקטוריון החברה אליסף פרשן, מנכ"ל החברה רובי טלמן, סמנכ"ל כספים אלון משעלי, סמנכ"ל תפעול אלי ברמלי, מנהלת לשכת מנכ"ל סילבי רוזנצוייג והיועץ משפטי לחברה עו"ד מוטי לוין.

הסכם עם החברה לפיתוח השומרון
צילום: דוברות ההסתדרות
Back to top button