טכנולוגיהכלכלה

עלייה של 35% בהכנסות Zoom ברבעון השלישי לעומת שנה שעברה

חברת זום (NASDAQ: ZM) הודיעה היום (שלישי) על תוצאות הרבעון השלישי שהסתיים ב-31 באוקטובר 2021: הכנסות הרבעון עמדו על 1,050.8 מיליון דולר – עלייה של 35% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה. הרווח GAAP עמד על 27.7% והרווח התפעולי המתואם non-GAAP עמד על 39.1%. מספר הלקוחות ש׳תרמו׳ כל אחד להכנסה מעל מאה אלף דולר קפץ ב-94% לעומת השנה שעברה ולכ- 512,100 לקוחות היו מעל 10 מועסקים – עלייה של 18% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה.

אריק יואן. צילום: זום

אריק יואן, מייסד ומנכ״ל זום, אמר: ״הדגמנו לא מעט חדשנות ברבעון האחרון. כך חשפנו את שירות Zoom Events, שאיפשר לנו לערוך את הכנס השנתי שלנו – זומטופיה – בשלל ערוצים, כשאנו מציבים את האנשים במרכז פלטפורמת התקשורת שלנו והשקנו מגוון חידושים טכנולוגיים, שכולם מיועדים לתגבר ולסייע לאנשים, בין אם הם חוזרים לעבודה במשרד, או עובדים במודלים היברידיים… אנו הופכים לפלטפורמה שאי אפשר לוותר עליה בקרב ארגונים, עסקים אנשים פרטיים ומפתחים, כשהיא מאפשרת להם להתחבר, לשתף פעולה ולבנות את עצמם בעולם העבודה החדש הגמיש וההיברידי. אנו מאמינים שהמותג הגלובלי שלנו, החדשנות הטכנולוגית ובסיס הלקוחות הרחב שלנו ממצבים אותנו היטב לקראת העתיד״.

צילום: זום

אודות זום

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידיאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידיאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם. בקרו באתר ועקבו אחרי @zoom_us.

הגלריה החכמה. צילום: זום
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח