מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: שני תושבי כפר קאסם ירו ופצעו אנוש את קרוב משפחתם על רקע סכסוך כספי

המשטרה פענחה את פרשיית ניסיון הרצח בכפר קאסם, בו נורה תושב המקום באורח אנוש על רקע סכסוך קרקעות, והבוקר בהתאם לממצאי החקירה, תוגש הצהרת תובע נגד שני המעורבים

שוטרי תחנת כפר קאסם פתחו ב- 24 בספטמבר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי ברחוב הראשי בכפר קאסם, כאשר על פי גורמי רפואה מהמקום פונה אל המרכז הרפואי תושב העיר כבן 30 באורח אנוש.

בתוך כך, חוקרי המשטרה אספו ממצאים בזירה, לצד סריקות והפעלת אמצעים טכנולוגים שברשות המשטרה, שהביאו לחשיפת זהות שני החשודים- תושבי המקום כבני 30 ו- 50 שהנם קרובי משפחתו של הקורבן, כאשר על פי החשד מדובר בירי על רקע סכסוך כספי בנושא בעלות על קרקעות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה הפעילה מגוון אמצעים ויחידות על מנת לאתר את מקום המסתור של שני החשודים, ששהו בבריחה ממועד האירוע, תוך הסתתרות בתחומי הרשות הפלסטינית , כאשר לפני שבועים כוח משטרתי מיוחד עצר את החשודים במקום המסתור והם הוחזרו ארצה לחקירה ומעצר בתחנת המשטרה בכפר קאסם.

כאמור, בהתאם לממצאי החקירה המואצת, הוגשה היום (שלישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה הצהרת תובע נגד שני החשודים ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד השניים כתב אישום ובקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button