מבזקיםצבא וביטחון

גנץ: לא נאפשר לחמאס להפוך את איו"ש לעזה

שר הביטחון בני גנץ נשא היום (שני) דברים בפתח ישיבת סיעת כחול לבן בכנסת. גנץ הבהיר כי לא יאפשר את השתלטות חמאס על יהודה ושומרון: "לאור שני הפיגועים אתמול, הגברנו את ערנות הכוחות, ואנחנו נמשיך לפעול כדי לגדוע את הטרור באופן העמוק ביותר. חמאס, בהכוונת הדרג המדיני שלו היושב בחו"ל ובעזה מנסה לאורך זמן, ובפרט לאחר שומר החומות לגרום להתלקחות בתוך ישראל וביהודה ושומרון. הניסיון הזה מסוכל ונכשל. לא נאפשר לחמאס להפוך את איו"ש לעזה. נפעל בכל האמצעים שלרשותנו, ולא נאפשר לו גם דריסת רגל בתוך ישראל, ובמזרח ירושלים."

עוד אמר גנץ: "אני מבקש לשבח את השב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל על המבצע שהוא הצלחה מודיעינית ומבצעית. להצלחה היה גם מחיר ואני מאחל רפואה שלמה לפצועים מיחידת דובדבן שנפגעו בפעילות המעצרים. המבצע הזה, מדגיש את החשיבות של גדיעת הטרור בכל העולם. זו גם הזדמנות להודות לממשלת בריטניה על ההחלטה להכריז על כל תנועת חמאס, ובכלל זאת הזרוע המדינית, כארגון טרור. אני מאחל לנשיא המדינה הנמצא בבריטניה הצלחה בביקורו המדיני החשוב."

לסיום הוסיף השר: ״אני מברך את שר המשפטים גדעון סער על קידום החוק וגם על תיקון ההצעה על פי בקשתי, כך שראש הממשלה יכהן או 8 שנים רצופות בלבד או יצא לתקופת צינון בת שלוש שנים בין קדנציה לקדנציה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח