חדשות הארץמבזקים

הסיבים האופטיים מגיעים לבית אל: "דואגים לתשתית המתקדמת ביותר"

ראש מועצת בית אל, שי אלון, חתם על הסכם להתקנת ואספקת אינטרנט מהיר על גבי סיב אופטי עם מיזם נט-פייבר. במעמד החתימה החגיגי שנערך בבית אל נכחו מנכ"ל אקס-פייבר ישראל אליצור ויריב פאר מנכ"ל אינטרנט רימון.

במסגרת ההסכם, בשבועות הקרובים יבצע היישוב רישום מוקדם של תושבים שיהיו מעוניינים להתחבר לתשתית הסיבים החדישה. בתוך מספר חודשים יחלו אנשי מיזם 'נט-פייבר' לפרוס סיבים אל היישוב, כאשר תושבים שיהיו מעוניינים להתחבר לתשתית הסיב האופטי, ייהנו ממהירויות גבוהות של עד 1 גיגה וכן מציוד קצה מתקדם לבית שיאפשר קליטת ויי פיי חזקה, כנדרש בימינו. המצטרפים יוכלו לבחור בנוסף באפשרות של אינטרנט מסונן במחיר מוזל.

ראש מועצת בית אל שי אלון: "אנו שמחים להביא את בשורת הסיבים האופטיים לבית אל. ביחד עם נט-פייבר אנו מקווים להעניק גלישה מהירה ואיכותית לתושבים שייהנו מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר ויוכלו גם לבחור באינטרנט מסונן שיאפשר שמירה על תכנים ראויים בעת השימוש במחשב. המהלך הוא כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של שדרוג התשתיות במועצה, חלק בלי נפרד מהשאיפה להפוך לבירת בנימין באיכות ובכמות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יריב פאר מנכ"ל אינטרנט רימון: "לפני קצת יותר מחצי שנה יצאנו לדרך במיזם יחד עם טלראן ואקס-פייבר, גופים המתמחים בתחום התשתיות והיכרות עם יהודה ושומרון על מנת להרכיב קבוצה חזקה שתביא את החדשנות הטכנולוגית לכל ישוב, לא משנה כמה הוא רחוק. אני מודה לראש המועצה שי אלון וצוותו שפעלו כדי להביא את הבשורה לתושבי היישוב בית אל. אנו ברימון ערוכים לאספקת אינטרנט מסונן ומוגן שירוץ על גבי הסיבים האופטיים ויאפשר גלישה חלקה ובטוחה יותר".

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button