אינטרנטטכנולוגיה

כרטיס ביקור דיגיטלי חינם תוך דקות

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הפתרון המושלם לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם. לא כמו כרטיס הביקור של פעם שהיה מתלכלך, מתקמט ותמיד כשהייתם צריכים אותו, לא מצאתם כי הוא אבד.

היתרונות

לכרטיסי ביקור דיגיטליים ישנם מספר יתרונות שהופכים את הקשר שלכם עם הלקוחות להרבה יותר מקצועי ורציני. הדבר הראשון הוא שאינכם צריכים להיפגש פיסית עם הלקוח כדי לתת לו את כרטיס הביקור שלכם. את הקישור לכרטיס אתם יכולים לשלוח בוואטסאפ, במסרון (SMS) או לדואר האלקטרוני. אתם גם לא ממש צריכים לזכור לעשות זאת בכל פעם. ניתן להגדיר פעם אחת ואז הקישור ישלח באופן אוטומטי בכל פעם שתיצרו קשר עם הלקוח.

יתרון נוסף הוא שאינכם מוגבלים במקום. בכרטיס תוכלו להכניס את כל הפרטים שתרצו כמו מידע עליכם או על העסק, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת בית העסק וכן כפתורים שיפנו לפרופילים ברשתות החברתיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך זה עובד?

הפתרון הדיגיטלי מאפשר ללקוחות ליצור עמכם קשר במהירות ובנוחות – ממש בלחיצת כפתור. כל הכפתורים שיופיעו בכרטיס הביקור הדיגיטלי יבצעו את הפעולה הרצויה. לחיצה על כפתור הטלפון יבצע חיוג, לחיצה על כפתור המייל ישלח הודעת דואר וכפתור על הכתובת יפתח את אפליקציית הניווט של הלקוח ויכוון אותו למקום. אז כמו שהבנתם, זה פשוט, נוח, מקצועי ובעיקר ירוק (חשוב גם לשמור על איכות הסביבה)…

למה אתם חייבים את זה?

אז כפי שהבנתם אין אדם (עצמאי או שכיר) שעובד מול לקוחות ולא חייב את זה. בנוסף לכל היתרונות שמנינו חשוב לדעת כי גם העלויות הרבה יותר נמוכות. אתם לא צריכים להשקיע בהוצאות על עיצוב, הדפסה והפצה. אתם למעשה שולחים ללקוח כמו מיני אתר אינטרנט שמרכז בתוכו את כל הפרטים שלכם שהלקוח צריך מכם כדי להיות אתכם בקשר רציף.

סרקו את הקוד

ראו כמה זה נוח ופשוט. אתם מוזמנים לסרוק את הקוד שמופיע למטה בטלפון שלכם ולראות דוגמה של כרטיס ביקור דיגיטלי. כשתבנו לעצמכם כרטיס כזה תקבלו גם אתם קוד לסריקה שאותו תוכלו להציג במקום בולט (למשל במשרד שלכם או אפילו במודעה), זאת בנוסף לקישור שאותו תוכלו לשלוח ללקוחות כפי שהסברנו בתחילת הכתבה.

כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי

 

כנסו כאן לעריכת כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם … זה פשוט!

כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי

Back to top button