מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נפגש עם שגרירת ארה"ב לאו"ם לינדה תומאס-גרינפלד

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שני), עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפלד, במשכן הכנסת. בפגישה השתתף גם שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן.

דברי ראש הממשלה, נפתלי בנט, בהצהרות המשותפות: "גברתי השגרירה, ברוכה הבאה לישראל. טוב לראות אותך שוב ואני שמח במיוחד שהפגישה הזו נערכת כאן, בירושלים. אני מקווה שבמהלך ביקורך כאן במולדתנו ההיסטורית, תוכלי לראות במו עינייך את מהותה של ישראל. ישראל היא מדינה נהדרת עם אנשים נפלאים, דמוקרטיה תוססת עם רוח בלתי רגילה. אני בטוח שתרגישי את האווירה פה. יש שוני משמעותי בין המציאות בישראל לבין מה ששומעים עלינו במסדרונות האו"ם. אני מודה לך על כך שאת מייצגת קול של הגינות והיגיון במוסד ששנינו יכולים להגיד עליו באופן אובייקטיבי שהוא מוטה נגד ישראל."

עוד הוסיף בנט ואמר: "אני מקווה שבזמן ביקורך תקבלי תמונה טובה יותר לגבי האתגרים הייחודיים שאנו מתמודדים עמם כאן, עם ארגוני טרור שנתמכים על ידי איראן וממוקמים לאורך גבולותינו. אני יודע שארה"ב, ואת באופן אישי, תמיד תמכתם בנו לאורך השנים, עמדתם לצדה של ישראל וביטאתם קול של אמת. גברתי השגרירה, הקדשת את רוב חייך לשירות הדיפלומטי ולחתירה לצדק וסובלנות, והבהרת שבכוונתך להמשיך לחתור לכך באו"ם. אני מאחל לך ביקור נפלא כאן בישראל, אנו רואים בך ידידת אמת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש הממשלה נפגש עם שגרירת ארה"ב לאו"ם לינדה תומאס-גרינפלד
צילום: חיים צח/ לע"מ
ראש הממשלה נפגש עם שגרירת ארה"ב לאו"ם לינדה תומאס-גרינפלד
צילום: חיים צח/ לע"מ
Back to top button