מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ רוזין: מה שקורה היום בכנסת זאת אנרכיה, זאת לא דמוקרטיה

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ מיכל רוזין, התארחה הבוקר (שבת) אצל אסף ליברמן באירוע שבתרבות בגבעת שמואל. ח"כ רוזין פתחה את דבריה בכך שהיא גאה להיות בקואליציה שהעבירה, תוך שיתוף פעולה מדהים, תקציב שהוא עשר מעלות שמאלה, מזה שהעבירה הממשלה הקודמת.

עם זאת, ח"כ רוזין העבירה ביקורת על הממשלה הנוכחית, בכל הנוגע להתמודדות ולגישה כלפי אלימות מתנחלים.

ח"כ רוזין אמרה כי "יש חוסר מעש אל מול האלימות וההסתה, מפחדים להציב גבול לאותם פורעים, ואלה דברים שמאוד קשה לנו איתם ושלא היו קורים בממשלת נתניהו. אני חושבת שהפחד מלהתמודד עם הנושא הזה, גרם לפשרת אביתר למשל. נתניהו לא היה מאפשר דבר כזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ רוזין המשיכה ואמרה: "לשיטת הימין בתוך הקואליציה, בין אם זה גדעון סער, בנט או גנץ, גם אם הם רוצים לשמור על ההתנחלויות- העובדה שהם לא שמים גבול להתנהגות הפוגענית הטרוריסטית של האנשים האלה, פוגעת גם בכל מפעל ההתנחלויות. כי בסופו של דבר, אילו תמונות יוצאות החוצה? של אותו מתנחל מאריאל, פרופסור שהולך ללמד באוניברסיטה, או של אותם פורעים רעולי פנים שמיידים אבנים ויורים?".

ח"כ מיכל רוזין (צילום: אתר הכנסת)

בהמשך, ח"כ רוזין התייחסה לחברי האופוזיציה ולהיעדרותם מוועדות הכנסת: "אני חברה בוועדת המודיעין של חוץ וביטחון של הכנסת. האופוזיציה לא נמצאת שם. הימין, שביטחון המדינה זה הדבר הכי חשוב, הראשון במעלה בשבילו. איפה אתם? איפה אתם בפיקוח על הממשלה, איפה אתם בפיקוח על תקציב הביטחון? אני ישבתי שעות על גבי שעות לאשר את תקציב הביטחון. איפה אתם? לא נמצאים בוועדות האלה, לא שומעים מה קורה. אין שום פיקוח על ביטחון המדינה. פתאום נתניהו לא מוכן להיפגש כיו"ר אופוזיציה עם בנט כדי לקבל דיווח. פתאום זה לא חשוב?".

על סיבת היעדרותה של האופוזיציה מהוועדות אמרה ח"כ רוזין: "אני חושבת שההתעקשות עכשיו כבר לא קשורה לדורסנות קואליציה-אופוזיציה. אני חושבת שהיא קשורה למניעים אחרים, של ראש האופוזיציה נתניהו, יריב לוין והשר לשעבר דרעי, שלא רוצים לתת לגיטימציה לממשלה הזאת, לא רוצים לנהל שלטון תקין דמוקרטי בתוך הכנסת. מה שקורה היום בכנסת זאת אנרכיה, זאת לא דמוקרטיה".

Back to top button