מבזקיםצבא וביטחון

גנץ על רקע התקיפות בסוריה: "לא נאפשר הצטיידות באמל"ח שיפגע בעליונות הישראלית באזור"

שר הביטחון, בני גנץ, נאם היום (שלישי) בטקס חנוכת מפעל רפאל במועצה מקומית שלומי, במעמד יו״ר רפאל מר עוזי לנדאו, מנכ״ל רפאל אלוף (במיל׳) יואב הר-אבן, ראש מועצת שלומי גבריאל נעמן וראש מנה"ר במשרד הביטחון אבי דדון.

גנץ אמר: "לפני 15 שנה, בער המקום הזה מרקטות של חיזבאללה ואוים על ידי ההתבססות האיראנית בסוריה. חיזוקו וביצורו בעוד מפעל, ובעוד מנוע צמיחה, הוא מסר ברור לאויבינו שהנחישות שלנו אינה ניתנת לערעור. בהיבט המבצעי – אנחנו פועלים באופן נרחב מול ניסיונות התעצמות, וניסיונות להפר את האיזון במרחב. לא נאפשר הצטיידות באמל"ח שיפגע בעליונות הישראלית באזור על ידי חיזבאללה ושלוחי איראן הנוספים במרחב. כדי להישאר מוכנים ודרוכים, התחלנו בשבוע שעבר גם בפרויקט מיגון הצפון שנשקיע בו מיליארדים בשנים הקרובות, ותירגלנו במהלך תרגיל העורף הלאומי גם היבטים של הגנה אזרחית. אנו פועלים כל העת כדי למנוע מלחמה – עושים מבצעים, מעבירים מסרים, מונעים התעצמות. אך אם וכשתהיה לחימה כאן בחזית, נהיה ערוכים בעורף ונהיה ערוכים גם לביצוע פעולות מבצעיות שלא ראינו בעבר, באמצעים שלא היו בידינו בעבר, שיפגעו בליבת הטרור ויכולותיו."

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

מנכ"ל רפאל, אלוף (במיל') יואב הר-אבן: "זה חלק מהחזון שלנו לפעול למען הביטחון הכלכלי והחברתי של ישראל- חברה גלובלית, יצרנית, שתומכת בביטחון המדינה. זה לא קשור לעסקים זה קשור גם לציונות. השלוחה בשלומי לא תייצר רק מערכות לחימה אלא גם נפעל למען הקהילה, עם הקהילה, גם בחינוך ואין לי ספק שאנחנו נשתלב גם בפעילות הקהילתית. אני סמוך ובטוח שמה שאתם רואים כאן זו רק ההתחלה, מכאן יצאו עוד עשרות עובדים ומוצרים, באנו לפה כדי להישאר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
Back to top button